Volotea starter Lyon - Oslo

Re: Volotea starter Oslo - Lyon

Følger du Seafoodflyer (MartinL) på Instagram får du det bekreftet der. Folk leser ikke aviser lenger. De scroller på Instagram.

Står det noe om frekvens? Men antar 2-3 ukentlig?

Er det noen som har prøvd seg på Lyon fra Oslo tidligere? Har forstått det slik at Avinor en stund har jobbet for en rute dit?

Ligger ute for salg nå;
Mandager
LYS-OSL 19:40-22:25
OSL-LYS 22:55-01:40

Torsdager
LYS-OSL 07:00-09:45
OSL-LYS 10:15-13:00

Står det noe om frekvens? Men antar 2-3 ukentlig?

Er det noen som har prøvd seg på Lyon fra Oslo tidligere? Har forstått det slik at Avinor en stund har jobbet for en rute dit?

Jeg tror Air France fløy ruten for 30-40 år siden med F28. Men som nevnt i andre poster tar jeg forbehold om at husken er riktig.

Volotea starter Oslo - Lyon

SAS har hatt rute dit fra Oslo før, men varte ikke lenge, tror jeg. Det er en hyggelig by.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ganske så sen avgang den ene dagen.

Ankomme Lyon midt på tirsdags natt, det er for spesielt interesserte.

SAS har hatt rute dit fra Oslo før, men varte ikke lenge, tror jeg. Det er en hyggelig by.

Sas fløy en sommersesong sånn ca 2007. (Fløy med dama som ikke hadde rukket å bli kona enda). 350kr en vei husker jeg.

Torsdag-mandag kan jo funke fra Oslo… men mandag ut er jo et mareritt allerede før eventuelle forsinkelser.

Pirking, men tror det er mandag og fredag avgangene er
EB tenkte vel på mulighetene for en langhelg og da kan det nok passe med ut på Torsdag og hjem på Mandag kveld. Ankomst i Lyon 01:40 på en natt til tirsdag, da er man ikke på hotellet i Lyon før nærmere 03:00 på natten, om man bor i Lyon.

Jeg føy hjem fra Satolas i Lyon i Januar 99, etter et brud i en hånd. Om det var code share eller om Regional airlines var leid inn av SAS er jeg ikke sikker på. Flighten gikk til CPH, der jeg byttet fly. Så vidt jeg har forstått var det en Embraer, med bakomonterte motorer jeg fløy med. Og så irriterte det meg skikkelig at inflight magasinet var bare på fransk

Ligger ute for salg nå;
Mandager
LYS-OSL 19:40-22:25
OSL-LYS 22:55-01:40

Torsdager

Ser ut som om det fra juni er
Mandager
LYS-OSL 17:35-22:20
OSL-LYS 20:55-23:40

Fredager

Det skal kanskje være avgang 2255 fra OSL på mandager? Og ikke 2055.

Espen

Jeg tror heller ankomsttiden i OSL paa mandager over er feil, slik at avgangstid fra er 20;55, flytid 17:35-22:20 er altfor lenge, ankomst er nok heller 20:20.

Feil ja, feite fingre. Riktig under

Mandager
LYS-OSL 17:35-20:20
OSL-LYS 20:55-23:40

Sas fløy en sommersesong sånn ca 2007. (Fløy med dama som ikke hadde rukket å bli kona enda). 350kr en vei husker jeg.

Det var nok sommeren 2008, jeg fly SAS Oslo-Lyon til 249,- hver vei den våren. Ruten kom vel aldri tilbake etter den sesongen.

Skal gå ut september, etter planen.

Del av en generell økning fra Lyon med blant annet nye ruter til Napoli, Marrakesh og Rhodos.

Det var nok sommeren 2008, jeg fly SAS Oslo-Lyon til 249,- hver vei den våren. Ruten kom vel aldri tilbake etter den sesongen.

Sommeren 2008 stemmer, jeg fløy hjem etter å ha fulgt Tour de France i en uke i bobil. LYS ruten til SAS var vel en del av prosjekt leisure (egen enhet i SAS Braathens) som Ola Strand initierte.

Back