Voldsom NATO-aktivitet i dag (1/3)

Polaris

Free Luigi
Vet noen om det er noe øvelse over Tyskland for tiden? Sirklende Amerikansk Stratotanker, AWACS eller hva det heter + jagerfly og masse over oss i dag. Selv her hos meg, noe jeg aldri har sett før.

Samme kjerra? Det er god plass til flere .. ;)

Attachments

• Skjermbilde 2023-03-01 142208.jpg
    Skjermbilde 2023-03-01 142208.jpg
    237.9 KB · Views: 447
Samme kjerra? Det er god plass til flere .. ;)

Hvis du kan vise meg hvordan jeg viser tracken til flere fly uten å ha fr24 pro kan jeg ta en screenshot med alle. Men det lå iallefall 4-5 andre stratotankere + nato awacs langs kysten + x antall jagerfly (tyske) og noe mer greier litt mer sentralt i tyskland (rundt kl 15)

Uvisst om dette har noen sammenheng, men hadde i går gleden av å se 2x3 jagerfly(?) i formasjon heading øst->vest i stor høyde. Aldri sett tilsvarende tidligere.

@Bluebird: Det kan faktisk ha vært selveste Suomen Ilmavoimat, eller det finske luftforsvaret, du på tur i vesterled. De hadde noen F-18 som skulle sørvestover i går.

Det var også 2 stk. B52-H som fløy fra Syd-Spania og opp langs kysten av Nord-Norge og sydover igjen etter å ha fått tanket opp drivstoff fra en britisk A330-tankfly.
På FR24 hadde begge to profilen til en 737...

@Bluebird: Det kan faktisk ha vært selveste Suomen Ilmavoimat, eller det finske luftforsvaret, du på tur i vesterled. De hadde noen F-18 som skulle sørvestover i går.

Det er ikke den ting man ikke kan få svar på i dette forum. :lol:

Back