Hvorfor vil AA gi for mange tegn? Har selv Æ i etternavnet, men er ikke noe problem når jeg da omgjør den til AE, selv om etternavnet mitt da blir en bokstav "for langt"
Står ikke den korrekte stavemåten uten "norske" bokstaver i den maskinlesbare delen av passet?
- Nationals of Norway traveling on business, can obtain a visa
on arrival for a max. stay of 30 days, provided:
[[TIDFT/PK/VI/IS/ID21449]]
Et kjapt spørsmål. Vet noen her om man kan forvente problemer med innreise til Pakistan hvis man har visum og flere innreiser i India i samme passet?
Er dette plankekjøring, eller bør man bytte ut passet før Pakistan-visumet klistres inn?
Hvis det er plankekjøring, og man kanskje kan benytte visa on arrival. Kan noen hjelpe meg å oversette denne:
Det er ikke bare å dra og si at man reiser i foretninger. Noten refererer til det følgende:
Takker! Er det noe sted på verdensveven hvor jeg kan hente ut slikt selv?
Takker! Er det noe sted på verdensveven hvor jeg kan hente ut slikt selv?
Nå vet jeg ikke hvor du fikk din opprinnelige tekst, men de fleste "timatic på web" så holder bare å klikke på noten.
For øvrig så er det for de aller fleste plankekjøring også med indisk visum. Men hvem vet om du er uheldig og de vil spørre deg om visumet. Det skulle likevel ikke være noe problem å komme inn i landet så lenge du har visum.
Det finnes flere steder, f eks her:
http://www.qatarairways.com/no/en/visa-and-passport-requirements.page
Altså at man kun trenger å legge ved en kvittering på 150 kroner for 4 søknader?
Ver merksam på at India har outsoursa visum-arbeidet i Norge til TT-serviceBrukte visumservice når jeg søkte om visum til Kina for en måneds tid siden og det var absolutt veldig enkelt, men jeg er interessert i å bruke minst mulig penger og sender derfor inn selv. Har sendt mail til ambassaden, så får forhåpentligvis svar på Mandag, men har hatt dårlig erfaring med mailing med ambassader før (fikk aldir svar).
Det er et lite bord heeelt til venstre for alle de vanlige immigration skrankene. Det var et lite håndskrevet skilt med "TRANSFER" på. Var ikke noe problem, og tok ikke lange tiden å komme seg igjennom... Lykke til!!!![]()
Ok, noen som har peiling på automater, butikker eller lignende i Trondheim som kan ordne passbilder i 5x5cm? Har tatt bilde, så trenger egentlig bare en plass å printe ut.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.