Selvbetjening her. Legg inn innreisedato, utreisedato, passets utløpsdato så får du resultatet: https://skyteam.traveldoc.aero/Finnes det noen regler for hvor lange passet skal være gyldig ved reise til UK. Holder det virkelig at det er gyldig for hele reisen?
Ser at man blir spurt om blodtype og religion på visumsøknaden til Pakistan. Noen tanker eller erfaringer med å ikke fylle ut dette?
Du kan putte N/A der men på egen risiko. Husk at du kan få visum ved ankomst om du reiser med godkjent byrå.
Ser at man blir spurt om blodtype og religion på visumsøknaden til Pakistan. Noen tanker eller erfaringer med å ikke fylle ut dette?
Hvordan tolker du det slik at jeg ikke vil ha visum? Jeg bare lurer på errfaring folk har med å ikke fylle ut alle spørsmål. Noen som har erfaring med hvor lang tid det tar å få visum til Pakistan?Kan inte förstå varför du tar dig tiden att fylla i ansökan om du inte vill ha visumet?
... så det skulle stemme høvelig greit...Exemptions
You don’t need a visa if you have one of the following:
..................
a common format residence permit issued by an European Economic Area (EEA) country or Switzerland
Elektronisk visum for reiser inntil 30 dager: Vietnamesiske myndigheter har informert den norske ambassaden i Hanoi om at norske borgere som skal besøke Vietnam i inntil 30 dager med behov for kun én innreise kan søke visum for inntil 30 dager på følgende nettside: National web portal on immigration.
Alltid ledd litt av de som tabber seg ut med visum og slikt. Men nå holdt jeg på å gå på en smell selv gitt.. skal på 19 dagers rundreise i Vietnam neste måned. Har trodd det var 90 dagers visum der som feks Thailand men ser nå at man får kun 15 dagers on arrival visa. Hva er beste måten å søke visum her på?
I Asia er vel det beste å bare hoppe på et fly til et nærliggende visumfritt land, snu og dra tilbake igjen.
Og så er det 30 dager visumfritt om man flyr direkte inn til Phu Quoc (PQC) eller har direkteforbindelse via SGN/HAN.Passengers entering Viet Nam without a visa must have a gap of at least 30 days from their last departure date from Viet Nam. This does not apply if the passenger entered Viet Nam with a visa for their last visit.
Skal fylle inn passasjerinformasjon til et reisebyrå. Der skal man fylle inn hjemland. Er dette det samme som fødeland, eller statsborgerskap?
Foreldrene mine arbeidet i utlandet da jeg kom til verden, så jeg ble litt usikker her.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.