Virgin America?

...og Embassy Suites overtok konseptet fra Granada Royal Hometels som var en mindre kjede (flere av dagens hoteller var med i GRH) de overtok i Arizona. Samme opplegg på tidlig 80 tallet.

Da var alle billettene kjoept, oppdatert i post #1. Jeg brukte en "tilgi oss, Tommy. Hilsen UA" voucher saa min enveis billett ORD-LAS kom paa 17.50.. lol

Brodern ankommer fra LGA paa morran, han kommer over paa US Acareways supertilbud dagen foer til NYC. Han er booket paa kvelden ORD-LAS, vi satser paa at han kommer med min flight kl 1159 slik at vi ankomme Vegas tidlig fredag. Og hva skjer fredags kveld?? Billy Idol konsert. Billetter er kjoept!

Loerdag blir det Spa runde som vanlig paa Bellagio, La Femme billetter paa MGM Grand paa kvelden.

VX billettene var en droem aa kjoepe. De tilboed aa kjoep noedutgang eller bulkhead med hele 6" mer benplass for 15 dollar. Valgte midtgang mot midtgang paa foerste rad bak First Class, 3C og D. Det eneste jeg IKKE likte er at skatter og avgifter kommer ETTER du har lagt inn kredittkortinfo og bare skal bekrefte prisen. Prisen hoppet dermed opp 30 dollar foer du bekrefter kjoep. Daarlig stil av Virgin America. Vaer aerlig med prisen tidligere i prosessen....

Fikk ogsaa tilbud om adgang til Virgins Clubhouse lounge paa SFO. Siden vi ankommer SFO utgikk det dessverre. Prisen kom ikke frem paa sidene til VX, du maatte henvende deg i check in for aa kjoepe tilgang for et "nominal fee"

Gratis aa sjekke inn en koffert paa opptil 70 lbs fikk vi ogsaa beskjed om. Bra!

Dette blir goey!

Kanonprogram i LAS. Lykke til. Morro i ørkenen gitt. :) Billy Idol er vel en av de jeg savner å se live. Har fått med meg en del gamle helter nå, men han er et stort hull så langt.

...og Embassy Suites overtok konseptet fra Granada Royal Hometels som var en mindre kjede (flere av dagens hoteller var med i GRH) de overtok i Arizona. Samme opplegg på tidlig 80 tallet.

Residence Inn by Marriott har vel det samme konseptet? Muligens uten alkohol?

Residence Inn by Marriott har vel det samme konseptet? Muligens uten alkohol?

Nei, Residence Inn kan man sammenligne med Extended Stay. Det er tilnaermet "leiligheter" med kokemuligheter, stue, soverom etc. De serverer kun frokost og har ikke restaurant/roomservice utenom det. De tilbyr dog aa gjoere matvareinnkjoep for deg dersom du oensker det.

Embassy Suites er rett og slett et hotell med utelukkende suiter. De har gratis frokost og gratis manager's reception paa kvelden (snacks og drikke, inkludert alkohol)

Er litt usikker paa at konseptet var likt. Embassy Suites kjoepte som du sier GRH i 1982, men GRH var kjent som verdens foerste all suite hotellkjede. Embassy Suites var vel de som fant paa dette "managers reception" opplegget.

Vanskelig aa lete opp noe som helst info siden GRH ble fusjonert inn i Embassy Suites lenge foer internet ble oppfunnet..

Var på GRH Managers Reception i Phoenix i 1981...drakk mye Cola men de som betalte var fornøyd med drinkene sine.

Billy Idol billettene har ankommet og er printet. Proever aa faa Hr. Johnsen med paa kalaset ogsaa

Ser frem til testen av Virgin America. En kamerat av meg fløy dem fra New York til San Francisco for noen uker siden, og han var stort sett godt fornøyd. Nydelig kabin og god service. Han satt ikke på First Class, men brukte 50 dollar på et nødutgangssete. Vel var benplassen god, men setet kunne ikke lenes tilbake, så det var han ikke helt fornøyd med... Så derfor er det ikke så dumt at dere har valgt Premium Seating foran i flyet.

Last edited:
Ja, naa er det ikke lenge igjen.. FlightDeck, 50 dollar koster bulkhead eller noedutgang paa lengre turer. Paa vaart korte hopp koster det 15 dollar.

Vi havna foroeverig paa Embassy Suites i Vegas uansett. Kom en e-post med 99dollar natta tilbud, for bra aa si nei til, saa da blirre gratis flatfyll paa oss alikevel

Han satt ikke på First Class, men brukte 50 dollar på et nødutgangssete. Vel var benplassen god, men setet kunne ikke lenes tilbake, så det var han ikke helt fornøyd med....

Trikset er alltid å passe på å få bakerste nødutgangsrad. Raden foran en nødutgang vil altid være non-reclineable.

Forøvrig ser det ut til at VX kommer til ORD snart .. de averterer etter stasjonssjef.

EB, du lurte paa hvem jeg skal fly med naa som CO har gaatt 'From First to Worst". Svaret fikk du da! Flyr til hovedkontoret vaart i SFO en gang pr. mnd, valget blir da MEGET enkelt

Hmmm Andre ganger etterlyser du mange avganger - vil Virgin America komme opp med nok avganger for en businessmann?

Vel de gikk inn med 5 t/r SFO SEA saa for denne Non-Profit Business Man med Fleece og Dongeri...JA !

He he...men du skal jo også beholde husfreden... Tommy derimot har gått høyt ut vedr. forskjellene på SAS og Norwegian i antall avganger. Blir spennende å se hvor mange slots Virgin får på ORD.

Tror de faar mange slots til ORD naa som kapasiteten blir oekt betraktelig og de andre selskapene reduserer masse paa ORD.

Frekvensene gjoer ihvertfall at JetBlue ikke svinger paa ORD til NYC dit jeg ofte reiser paa dagstur. Naar jeg reiser til SFO, overnatter jeg vanligvis saa det holder stort sett med 5 t/r daglig.

Det er jo forskjell paa 5 t/r daglig og en ukentlig med DY vettu

Back