• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Virgin America til Chicago O'Hare--- eller??

Tommy777

ScanFlyer Mile High Club
Ser ut som at det politiske spillet fortsetter aa holde Virgin America unna ORD. Selv om UA og AA har plenty med gater som er aapne og fortsetter aa redusere trafikken paa ORD, er det ingen som er villig til aa gi vekk gater slik at VX kan faa 1 til 2 gater tilgjengelig for oppstart av ORD-SFO/LAX og senere LAS.

Paa tide at corruption central (eller raadhuset i Chicago) setter krav til AA og UA om aa benytte de gatene de har eller gi dem opp?? I would think so.. :angry:

http://www.chicagotribune.com/business/chi-mon-virgin-oharenov17,0,918931.story
 
Kanskje man kunne trenget en MOL der borte?? Ikke flyene hans, men hans evne til å henge ut alle og enhver i pressen?
 
Maa si at jeg er rimelig skuffet over City of Chicago at de ikke pressa paa for aa faa VX inn. De taper millioner av dollar i maaneden paa UA/AA sine kutt og legger ikke til rette for nye selskaper.
 
Back
Top