VIP Saudi Style

Nice... Men så er jo beviset på at djevelen finnes nettopp der. De har så mye penger at de kan rulle seg i dem.

Men får ikke lov til å titte på damer, spise bacon, feire julaften eller strengt tatt feire noe som helst som inkluderer mental-musserende fludium.

Så de må sitte der i en kjempefin stol, drikke chai-te og hive penger opp og ned i luften mens de hører på en gnålende kjærring som er valgt ut av noen andre og surret inn i laken fra topp til tå.

Da kan jeg faktisk leve med at min neste flight er i economy. Jeg skal kjøpe GT og bacon roll. :)

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

Jamen, har du råd att köpa ett privatplan då gäller ju inte de där reglerna dig. De gäller bara fattiga människor.

Jag tycker mest det är konstigt att de har så mycket pengar och så dålig smak.

Nice... Men så er jo beviset på at djevelen finnes nettopp der. De har så mye penger at de kan rulle seg i dem.

Men får ikke lov til å titte på damer, spise bacon, feire julaften eller strengt tatt feire noe som helst som inkluderer mental-musserende fludium.

Vel, vil anta, vill gjetting, at en del av de med disse laknene rundt seg, ser rimelig vestlige ut når de kommer utav "syn" for Allah eller hva han heter.
Som en tidligere kollega sa på '80 tallet, når fasten seat belt skiltet på Gulf Air gikk av så forsvant lakenet og frem kom dressen, påfyll please:drink

Som en tidligere kollega sa på '80 tallet, når fasten seat belt skiltet på Gulf Air gikk av så forsvant lakenet og frem kom dressen, påfyll please:drink
De som reiser fra Tehran får et utrolig show med damene som går ombord, tar av seg tørleet på hodet og hiver gjerne håret rundt som i en shampo-reklame. Hadde sjelden hatt så lyst til å filme, men kunne ikke filme fremmede på den måten.

Så de må sitte der i en kjempefin stol, drikke chai-te og hive penger opp og ned i luften mens de hører på en gnålende kjærring som er valgt ut av noen andre og surret inn i laken fra topp til tå.

Da kan jeg faktisk leve med at min neste flight er i economy. Jeg skal kjøpe GT og bacon roll. :)

Sent fra min SM-G925F via Tapatalk

word! .

Back