• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ville sprenge et norsk rutefly

Status
Not open for further replies.

sail4fun

ScanFlyer Mile High Club
dn.no

En asylsøker planla i 2003 å sprenge et norsk innenriksfly i luften, men politiet avverget selvmordsaksjonen etter tips fra en annen asylsøker.

Nå må politikerne i norge snart våkne og sperre disse folkene inne, det har vært en skremmende økning i vold og terror fra såkalte muslimske asylsøkere.
Leser snart daglig at slike individer har drept eller forgrepet seg på gode Normenn.
La oss få Carl I som statsminister og FrP inn som et styrende parti nå ellers frykter jeg alvorlige konsekvenser.

heldigvis er det bare noen få som er syke - som KATO-fyren - og de har psyktatrien et ansvar å få kontroll over - om de er etniske nordmenn, finner (no offence, Ludde) eller asylsøkere. Ræsers kommentarer kan jeg ikke ta seriøst...

men, i følge Aftenposten var det ikke sprengstoff i kofferten han skulle ha med seg, så "sprenge" er vel ikke helt rett.

jeg er glad de fleste andre i landet ikke er enig i de to herrer.:naughty:

Originally posted by Ræser
Nå må politikerne i norge snart våkne og sperre disse folkene inne, det har vært en skremmende økning i vold og terror fra såkalte muslimske asylsøkere.
Leser snart daglig at slike individer har drept eller forgrepet seg på gode Normenn.
La oss få Carl I som statsminister og FrP inn som et styrende parti nå ellers frykter jeg alvorlige konsekvenser.

Jeg håper dette er en spøk, man kan ikke dra alle over en kam. Jeg frykter heller konsekvensene hvis Carl I og Co får for mye å si. (men hvem vet de kan jo moderere seg slik de gjør sammen med Høyre i styret av hovedstaden). Men stem for all del blått og hold spesielt Haga og Halvorsen unna regjeringkvartalet.

Der tar du styggelig FEIL "CK", det er DU og dine som er i mindretall!!

Når fikk FRP flertall på Stortinget? Akkurat nå er *grøss* venstresiden totalt i flertall. FRP må nok moderere seg 5 hakk før de kan forvente å kunne danne regjering med f.eks. Høyre.

Hvis du ønsker deg en mer velfungerende asylhåndtering, sørg for å velge inn Erna igjen! ;)

Originally posted by Trety

Når fikk FRP flertall på Stortinget? Akkurat nå er *grøss* venstresiden totalt i flertall. FRP må nok moderere seg 5 hakk før de kan forvente å kunne danne regjering med f.eks. Høyre.

Kanskje litt OT, men venstresiden har vel hatt flertall (og i mindretallstider hatt regjeringsmakten) i et relativt stort antall år etter krigen. Norge har vel blitt et brukbart land å leve i sammenliknet med mange andre steder, selv om svakheter finnes, selv med venstresidestyre...:)

Originally posted by Ræser
Originally posted by CK
jeg er glad de fleste andre i landet ikke er enig i de to herrer.:naughty:

Gårsdagens meningsmåling ga FrP 18 prosent. Man må vel være FrP-velger for å kunne snekre sammen et regnestykke som kaller det for et flertall ...:zzz

There are three types of lies: Lies, damned lies and statistics. Opionionsundersoekningar tillhoer den sistnaemnda.

Tack och lov foer att rasfientligheten ligger i mindertal i styrande positioner.

Man må vel være FrP-velger for å kunne snekre sammen et regnestykke som kaller det for et flertall ...:zzz

Samme type regnestykke Frp bruker for å regne ut at de har råd til alle forslagene sine..... :cheers:

Ja det er flott at man har et så bra parti som Frp som ikke skjærer alle under en kam.
Men folk som har fått avvist asylsøknaden sin må forlate landet. Helst frivillig. slik er loven.

Men med denne mindretalls-gjegjeringen så får man jo aldri noen fornuftig igjennom.
nei. men vanligvis så plustselig kommer noen på av venstre , ap eller krf og andre ut at de skal fremme et bra forslag som de skryter over......som frp f.eks har fremmet forslag om for flere år siden, men da ville de andre ikke høre på det. Typisk typisk......

Jan, du har et godt poeng, FRP fremmer gode forslag som ikke blir hørt på - fordi de er politisk spedalske. Og de sier ofte det de andre tenker.

Men problemet er bare at det er alt for mange av forslagene som blir helt på viddene, både økonomisk og rent praktisk (forslaget med å erstatte barnehageansatte med videoovervåkning var jo et prakteksempel :sarc ).

Folk som kjører nissan har vel ikke peil på politikk ? hehe :D :p
neihsjda bare kødda...nissan skyline e en fin bil og primera :)
De fleste parti fremmer jallaforslag og "spedalske" forslag???

Jeg kjører da Almera...! :smokin

De fleste fremmer jalllaforslag, men det jeg mente var at FRP i seg selv blir ansett som spedalske, ikke forslagene. :)

Originally posted by Trety
Folk som kjører nissan har vel ikke peil på politikk ? hehe :D :p
neihsjda bare kødda...nissan skyline e en fin bil og primera :)
De fleste parti fremmer jallaforslag og "spedalske" forslag???

Jeg kjører da Almera...! :smokin

De fleste fremmer jalllaforslag, men det jeg mente var at FRP i seg selv blir ansett som spedalske, ikke forslagene. :)

Hørt noe sånn tull! spedalske....
Nok om politikk for mye off topic på flyforum, la oss heller prate bil, som også er off topic hehe.
Kjører Opel Omega 24V, bedre bil enn Almera , any day :)

:p

Status
Not open for further replies.
Back