Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by Ræser
Nå må politikerne i norge snart våkne og sperre disse folkene inne, det har vært en skremmende økning i vold og terror fra såkalte muslimske asylsøkere.
Leser snart daglig at slike individer har drept eller forgrepet seg på gode Normenn.
La oss få Carl I som statsminister og FrP inn som et styrende parti nå ellers frykter jeg alvorlige konsekvenser.
Originally posted by CK
jeg er glad de fleste andre i landet ikke er enig i de to herrer.:naughty:
Der tar du styggelig FEIL "CK", det er DU og dine som er i mindretall!!
Originally posted by Trety
Når fikk FRP flertall på Stortinget? Akkurat nå er *grøss* venstresiden totalt i flertall. FRP må nok moderere seg 5 hakk før de kan forvente å kunne danne regjering med f.eks. Høyre.
Originally posted by Ræser
Originally posted by CK
jeg er glad de fleste andre i landet ikke er enig i de to herrer.:naughty:
Man må vel være FrP-velger for å kunne snekre sammen et regnestykke som kaller det for et flertall ...:zzz
Folk som kjører nissan har vel ikke peil på politikk ? hehe![]()
![]()
neihsjda bare kødda...nissan skyline e en fin bil og primera
De fleste parti fremmer jallaforslag og "spedalske" forslag???
Originally posted by Trety
Folk som kjører nissan har vel ikke peil på politikk ? hehe![]()
![]()
neihsjda bare kødda...nissan skyline e en fin bil og primera
De fleste parti fremmer jallaforslag og "spedalske" forslag???
Jeg kjører da Almera...! :smokin
De fleste fremmer jalllaforslag, men det jeg mente var at FRP i seg selv blir ansett som spedalske, ikke forslagene.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.