Vil outsource flyvertinner

Replying to Topic 'Vil outsource flyvertinner'

Det kan (for hoeyresiden) vaere litt betenkelig at avisene her nede i Bibelbeltet stadig mer hoeyroestet kritiserer Bush og hans politikk ... Dette er tradisjonelt hans sterkeste distrikter, men naa er til og med mange erkekonservative gaatt lei ...

Nå har jo denne tråden forlengst gått waay OT, but what the heck!

Har tilbrakt myyye tid i junaiten og hadde det bra pga kronasje på konto. OK å besøke som velbeslått turist, men pyton å leve i hvis du er ubemidlet!

Det som slår meg her fra norsk sidelinje, er at amerikanerne tolererer at de selv kan drepe X tusen antall av sine egne med biler og guns, men nåde dersom én utlending dreper én av "god's own", for da må landet (som har oseaner på øst-og-vest-sidene samt vennligsinnede naboer i nord og sør) gå til krig mot hele verden.

Noe med at "land-of-the-free" er rimelig paranoid, eller? Beats me. Nytter ikke å snakke til dem: Min datter hadde sommerjobb i Oregon ifjor og ble ganske skremt.

Dersom vi hadde fått sett på FOX-news her, ville vi??? :cool2 :cool2 :cool2

Originally posted by ANX

Dersom vi hadde fått sett på FOX-news her, ville vi??? :cool2 :cool2 :cool2

Dere har jo Sky News ....... samme ledelsen.

For ikke lenge siden så jeg en oversikt over hvilke kanaler nordmenn ser på. Tilogmed Discovery lå bare på noen få prosent, og Sky News mye lavere.

Såvidt jeg har forstått er Fox den vanligste informasjonskanalen for størsteparten av amerikanerne. Dermed blir "impact" ganske annerledes.

Men for all del - ettersom journaliststanden her er stemplet som røde, får vel heller ikke vi noen balansert fremstilling. Må ikke kaste stein når etc.

Nå er det vel like før denne tråden blir stengt. Scheisse at det skal være så fristende og lett å gå OT...

:nor

Originally posted by ANX
Nå er det vel like før denne tråden blir stengt. Scheisse at det skal være så fristende og lett å gå OT...
:nor

Jeg kan ikke tenke meg at det er noen grunn til å stenge tråden. Det at vi avsporer så fort og lett er kanskje bare et bevis på Gro sine visdomsord: "Alt henger sammen med alt!"...:D

Fox News er vel jevnstore med CNN ... og til tross for en viss uenighet fra min side, er jeg veldig glade vi har Fox .. Murdoch's eierskap frambrakte Fox Soccer Channel - et lys i moerket for oss fotballentusiaster her borte!

Fotball???

Brød og sirkus for massene! Dop! Forurensning av eteren! Voksne(?) menn som springer hodeløst rundt etter en BALL? Skulle tro de hadde hundegener. Nytter jo ikke å se på TV eller høre radio i helgene uten å få hjerteinfarkt av plutselige bråkete innslag av "reklame" for brøleapers underholdning selv om man desperat prøver å se på noe annet. Andre programmer må pent vente fordi evenementet MÅ oppleves real-time.

Dersom moderator også er fotballfan, blir ihvertfall denne tråden stengt NÅ...

:lol

PS: MOW, du må ellers gjerne nyte din soccer i fred...

Originally posted by ANX

Fotball???

Brød og sirkus for massene! Dop! Forurensning av eteren! Voksne(?) menn som springer hodeløst rundt etter en BALL? Skulle tro de hadde hundegener. Nytter jo ikke å se på TV eller høre radio i helgene uten å få hjerteinfarkt av plutselige bråkete innslag av "reklame" for brøleapers underholdning selv om man desperat prøver å se på noe annet. Andre programmer må pent vente fordi evenementet MÅ oppleves real-time.

Dersom moderator også er fotballfan, blir ihvertfall denne tråden stengt NÅ...

:lol

PS: MOW, du må ellers gjerne nyte din soccer i fred...

Aarets beste innlegg...ooverhodet ikke ironisk ment....allt tiltredes, underskrives

Originally posted by dc-8-63

Dave Kopel er nettopp en av gaerningene paa hoeyresiden......selv stoler jeg med god grunn ikke paa noe av det han fremsetter.
- USA fant WMD i Irak !

Nei Isbamse...du tar Mikkel Mere ut av en sammenheng du kun ser en snever del av.

Grunnen til at jeg linket til Kopel var at han på den aktuele siden omtalte seg som demokrat og tidligere hadde stemt på Nader - nettopp fordi de fleste andre krtikere av MM er like gærne som MM selv (Noen har tilogmed laget en film som heter Michael Moore hates America - med Ann Coulter som et av intervjuobjektene...:devot: ). men jeg er enig i at det brede bildet av Kopel ser mer høyreorientert ut enn jeg trodde. OG referansen til Nader er nå vekk fra siden hans.

Fant ikke noe om at USA skulle ha funnet WMD på Kopes side. Noen som har link?

Jeg er klar over at MM og hans motpartgærninger bare er en del av den store kulturkampen i junaiten, men det er også noe av problemet: De bidrar til å tabloidisere og sementere kampen til en verbal borgerkrig, istedet for for en resmlig diskusjon. Ikke at jeg egentlig har så lyst til å diskutere med Bush, som å bli få partiet hans vekk fra makta, men hva er alternativet til diskusjon når halve landet støtter ham?

Back