Luftfartstilsynet ber SAS ta "grep"

Men har man ikke snakket om hvor ineffektivt dette er i snart 20 år om ikke enda lenger?

Mulig det bare er mitt inntrykk, men som tidligere nevnt så opplever jeg det som at dette går litt i perioder? Til tider så er det så og si bare nordmenn, men så er det perioder som nå i det siste hvor det er veldig mye svensker plutselig, og sikkert noen dansker for den del.

Men har man ikke snakket om hvor ineffektivt dette er i snart 20 år om ikke enda lenger?

Mulig det bare er mitt inntrykk, men som tidligere nevnt så opplever jeg det som at dette går litt i perioder? Til tider så er det så og si bare nordmenn, men så er det perioder som nå i det siste hvor det er veldig mye svensker plutselig, og sikkert noen dansker for den del.

Ibland är det ineffektivt och då stoppar man det och ibland när man saknar resurser är det den bästa lösningen. Jag kan ha missförstått vad jag fick till mig, men der är generellt svårt att rekrytera till OSL just nu. Därav blir det bättre att köra denna krysspollineringen tills vidare och som jag skrev verkar det ta slut (igen) snart.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Last edited:
Back