Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Originally posted by Isbamse
Når jeg blir ferdig med doktograden skal jeg gjøre noe der...og bli en skikkelig ekling som ikke godtar Hr. Isbamse lenger, bare Dr. Isbamse. Eller hva sier du, TOS?
Originally posted by Trety
Hmmm, "His Holiness"... pleier paven å booke billetter på ba.com? :spin:
Har ikke Vatikanet eget fly ?Originally posted by LCH
Originally posted by Trety
Hmmm, "His Holiness"... pleier paven å booke billetter på ba.com? :spin:
Trodde han var stamkunde hos Alitalia, jeg!![]()
Hvorfor trenger de egentlig vite kjønnet på personen? Er jo ikke separate kabiner for menn og kvinner...Originally posted by LN-SSL
Og hvorfor synes BA det er så jæ*** interessant med hva folk er, annet enn mennesker/pax?? Male/Female burde jo holde i massevis for å flytte et menneske fra A til B...
for å spisse produktet
Og det skulle da bare mangle! De har tross alt for det meste betalt mellom fem og 20 ganger mer for turen enn de som sitter lengre bakover i kabinen, og på enkelte strekninger er det dem vi kan takke for at det finnes billige billetter for oss som må betale av egen lomme...Originally posted by BEF
Har sagt det før:
BA er vel en av de få selskapene (om ikke de eneste) der kapteinen etter ferdig ombordstignings ønsker velkommen ombord og fortsetter; "...og en spesiell varm velkosmt til de som reiser Club og First ..."
Originally posted by OEH
Engelskmenn flest tror jeg ikke bryr seg i det hele tatt om slikt.
Originally posted by CK
men hvor er O Store Guru??
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.