• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Viktig å holde på formene

Re: Viktig å holde på formene

Originally posted by Bizflyer
Hva skal til for å bruke titelen The Hon Mr?

Hvis man la inn den, tror dere sjansen for en oppgradering er større enn om man bare hadde brukt Mr??:spin:

Honorable Abbr. Hon.
1)Used as a title of respect for certain high government officials: The Honorable Jane Doe, Associate Justice of the Supreme Judicial Court of Massachusetts.
2)Used as a courtesy title for the children of barons and viscounts and the younger sons of earls.
3)Used in the House of Commons as a title of respect when speaking of another member.

Med den tittelen der synes jeg nesten Jane Doe fortjener aa bli oppgradert...

Re: Viktig å holde på formene

Originally posted by sveg
Og det skulle da bare mangle! De har tross alt for det meste betalt mellom fem og 20 ganger mer for turen enn de som sitter lengre bakover i kabinen, og på enkelte strekninger er det dem vi kan takke for at det finnes billige billetter for oss som må betale av egen lomme...

Jeg er langt fra sosialist eller annet rød-grønt vesen, men å yte forskjellig respekt for mennesker avhengig av pris og penger synes jeg er noe tøv og burde høre historien til.

Man kan gjerne gi "club"-passasjerene en varmere velkomst enn de vanlige dødlige, men man bør selvsagt ikke rope det høyt for det ganske. I bunn og grunn så er vel økonomi-pax'n like velkommen ombord som de andre, eller?

Back