Vi tester Emirates businessklasse, B777 og A380 (CPT-OSL) - del 2 (NB! mange bilder)

Helt utrolig, dette er nok de råeste jeg har sett. DEN baren på A380, 42" skjerm etc etc, tusen takk for en herlig reportasje!!

Helt utrolig, dette er nok de råeste jeg har sett. DEN baren på A380, 42" skjerm etc etc, tusen takk for en herlig reportasje!!

Og da kan man jo buke fantasien og tenke på hvordan det er foran gardinen (den mellom C og F) ;) Det lille jeg så av suitene på 777-en var rått.

Strålende ! :)
Måltidene så veldig bra og tiltalende ut, var litt skuffet over middagservering hos Sas på Cph-Bkk i Biz nå, Emirates ser ut til å være i en annen klasse.

Strålende ! :)
Måltidene så veldig bra og tiltalende ut, var litt skuffet over middagservering hos Sas på Cph-Bkk i Biz nå, Emirates ser ut til å være i en annen klasse.

Hvis man ser i forhold til EK forstår jeg nok hva du mener, men hvis du mener på generell basis, ville jeg vært interessert i å høre deg utdype det!

BF:cool2

£ 1200 t/r pr. person (LHR-CPT t/r), som blir i underkant av 3000 kr/leg noe som jeg synes er en grei pris. C-klasse inkluderer gratis sjåfør-service ifbm. med alle legs både på ankomst og avgang. I tillegg ble det i overkant av 16000 miles på CO-kontoen, noen av dem status-miles da det er code-share mellom LHR og DXB.

Hvor fikk du denne prisen? var ikke direkte vond den, direkte på Emirates hjemmesider, søkemotor eller reisebyrå?

Ser litt etter reiser til Mauritsus, Seychellene, Maldivene, og da er Emirates på de fleste plasser.... Så kunne godt tenkt å fåt prøvd ut C-klasse på Emirates ifra LHR. Er det forresten lett å sjekke om T7 er ny eller gammel når du booker? Vil få prøvd A380 ihvertfall en vei LHR-DBX, så ser jeg de flyr med T7 videre til f.eks Seycellene.

Takk for utrolig godt doukmentert reise-rapport :)

Og da kan man jo buke fantasien og tenke på hvordan det er foran gardinen (den mellom C og F) ;) Det lille jeg så av suitene på 777-en var rått.

Klarte å lure meg en tur inn på first en gang etter landing.:cool: Tror ikke de som satt der hadde det så veldig ille. Herlige seter var det også.

Hvor fikk du denne prisen? var ikke direkte vond den, direkte på Emirates hjemmesider, søkemotor eller reisebyrå?

Kjøpt og betalt på emirates.com

http://forum.scanair.no/showthread.php?t=52131
http://forum.scanair.no/showthread.php?t=40599

Og de har en sak gående i disse dager også tror jeg.

Er det forresten lett å sjekke om T7 er ny eller gammel når du booker? Vil få prøvd A380 ihvertfall en vei LHR-DBX, så ser jeg de flyr med T7 videre til f.eks Seycellene.

"Gammel type" blir kanskje litt feil, ingen av 777ene til EK er jo gamle ;) Jeg opplevde de setene som "minst moderne", men veldig behagelige. Setene var eks. mye mer avanserte enn de setene SAS kastet ut fra longhaul-flåten sin når de innførte "flate skrå seter". Og alt annet som IFE og service er helt likt og like bra uansett.

Nei, ikke enkelt å sjekke hvis det er veldig langt frem i tid. Gå på emirates.com og velg "Services by flight", da får du opp IFE-type og sete-config/type dersom det er tilgjengelig (ja, de kan jo bytte type senere også, så ingen garanti)

Og så kan man begynne å tråle gjennom denne: http://www.flyertalk.com/forum/emir.../471572-ek-routes-have-ice-new-f-j-seats.html

Hei

Bra rapport - jeg koste meg også med å fly Emirates business klasse ifjor og maten og service var upåklagelig. Cape Town er en nydelig by og jeg er helt enig i at mat/vin er bra der nede...og en får mye for pengene.

Jeg husker også badevaktene på Wild Wadi - da jeg var der virket det som det var en del russiske damer som jobbet der. Er det slik enda?

Bra rapport med masse bilder - godt jobba :-)

Flott rapport med mange interessante bilder! Takk for at du tok deg tid til å dele opplevelsen din!

Frister og gå inn på diverse nettsider å booke en reise i Business Class med en gang etter å ha sett hvor godt man virkelig har det om man oppgraderer... =)

Back