Noen som har kastet seg på disse her? Flere som er giret på å kjøre et par MR i andre halvdelen av august til BCN?
Kastet meg på i den forstand at jeg har kanselert mine to eksisterende pluss-bestillinger til Athen for så å bestille nye, 20.000 ekstra ekstrapoeng kan da alltids komme til nytte.![]()
Eirik, er det slik at man booker først og deretter registrerer seg?
Registrering først er vel det sikreste …![]()
Jeg også gjør dette. Sitter å vurderer hvorvidt jeg skal avbestille to t/r reiser jeg bestilte i Plus forrige fredag til ATH, men ettersom at de koster et par hundrelapper mer nå, satser jeg på at det går. Jeg har håp om at jeg får poeng både for julekalender og denne her...Jeg har ved tidligere trippel poeng kampanjer fått ekstrapoeng selv på billetter som var bestilt før jeg registrerte meg for kampanjen. Krysser fingrene for at jeg får ekstrapoeng på tidligere bestilte reiser på denne kampanjen også.
Jeg er veldig klar for milage runs. Nå skal det flys til diamant i sommerMå vel minst 5 turer til Barcelona..
Litt irriterende: Snakket med SAS på Chat. De sier KRS-OSL-BCN-OSL-KRS ikke vil kvalifisere, må booke KRS-OSL-KRS og OSL-BCN-OSL separat.
Nå er tommelfingerregelen at et klart og utvetydig svar fra SAS Chat som regel betyr det motsatte. Med andre ord; KRS-OSL-BCN-OSL-KRS går sannsynligvis helt fint.Litt irriterende: Snakket med SAS på Chat. De sier KRS-OSL-BCN-OSL-KRS ikke vil kvalifisere, må booke KRS-OSL-KRS og OSL-BCN-OSL separat.
Nå er tommelfingerregelen at et klart og utvetydig svar fra SAS Chat som regel betyr det motsatte. Med andre ord; KRS-OSL-BCN-OSL-KRS går sannsynligvis helt fint.
Jeg er veldig klar for milage runs. Nå skal det flys til diamant i sommerMå vel minst 5 turer til Barcelona..
Litt irriterende: Snakket med SAS på Chat. De sier KRS-OSL-BCN-OSL-KRS ikke vil kvalifisere, må booke KRS-OSL-KRS og OSL-BCN-OSL separat.
Noen som har kastet seg på disse her? Flere som er giret på å kjøre et par MR i andre halvdelen av august til BCN?
Jeg er med dersom det er interesse i August/ September![]()
Nå er tommelfingerregelen at et klart og utvetydig svar fra SAS Chat som regel betyr det motsatte. Med andre ord; KRS-OSL-BCN-OSL-KRS går sannsynligvis helt fint.
Jeg blir muligens med fra BGO 23. august.Nydelig mfjeldheimHar tenkt på 17.august og 23.august da prisene er nokså hyggelige her. Flyr du også fra Bergen?
Jeg blir muligens med fra BGO 23. august.![]()
Nydelig mfjeldheimHar tenkt på 17.august og 23.august da prisene er nokså hyggelige her. Flyr du også fra Bergen?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.