Vi Menn artikkel..

OSL Inside

ScanFlyer Blue
Scanninga ble marginaldårlig, så mangler noen bokstaver på side 2, men you'll figure it out.. :sarc

ViMenn_1.jpg

ViMenn_2.jpg

ViMenn_3.jpg

Replying to Topic 'Vi Menn artikkel..'

Stiiiilig! Naa blir dere vel lokale helter paa Galemoen en to-tre dagers tid! :D

moro! Ser at Kurt iallefall klarte å komme med linken til Plane-Spotter.com, selv om jeg savner at noen nevnte Scanair.no og AirPics.com

Originally posted by CK

moro! Ser at Kurt iallefall klarte å komme med linken til Plane-Spotter.com, selv om jeg savner at noen nevnte Scanair.no og AirPics.com

Har fått kallenavnet Wizard av noen amerikanere i jobbsammenheng, men så bra kan jeg ikke trylle. Får se om jeg kanskje får legge til litt på slutten av denne CK ;)

Kremt, kremt, de to siste bildene var vel ikke fra slutten av dagen? :spin:

Originally posted by OMW

Kremt, kremt, de to siste bildene var vel ikke fra slutten av dagen? :spin:

Står jo ingen plass at dem er det da ;)

I linken til KGL? Må vel nesten få lov til å tolke det sånn jo..

Originally posted by OMW

I linken til KGL? Må vel nesten få lov til å tolke det sånn jo..

Som den oppmerksomme OMW har fått med seg så finnes det klokker på de to siste bildene som viser rundt halv sju på kvelden. Disse ble tatt 26. september i år - ikke 8. oktober som resten. Siden Håkon Bonafede bragte inn trainspotting i sin reportasje, så måtte dette også illustreres og fra 8/10 hadde jeg ikke noe ;)

Hihi.. ikke meningen å avsløre deg eller noe.. bare så at toget sto på andre siden av perrongen, og da jeg sjekket klokkene så trodde jeg kanskje de var fra samme morgen eller noe. For øvrig masse fine bilder :spin:

På morgenen hadde det ikke vært så mye lys fra vest som på nest siste bildet :spin:

ser at Rune har bytta etternavn den siste tiden :)

Back