• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Verv SK fans, gi CK en tatoo

jameson82

Flysitter
Tidligere Scanair forum eier og nå sjef for sosiale medier i Sas Christian Kamhaug har lovet å tatoere sas logoen ett sted på kroppen om SK når 100 tusen fans på facebook i løpet av 2011. Så nå er det bare å invitere vennelista si :)
– I desember passerte vi 50.000 fans på Facebook, og da ga vi bort 50.000 EuroBonus-poeng til den norske kvinnen som var vår fan nummer 50.000. Dette var ikke noe vi annonserte på forhånd, og vi kommer til å gjøre flere småstunt gjennom hele året. Ett av disse er at jeg har lovet at om vi klarer å passere 100.000 fans i 2011 så skal jeg tatovere SAS-logoen et sted på kroppen – og la våre fans på Facebook stemme over hvor jeg skal ha den, sier Christian Kamhaug i SAS til Kampanje.

http://www.dinside.no/861275/skaper-blest-paa-facebook

Vi kan jo kanskje tjuvstarte og ta en 'Hvor skal CK plassere tattisen sin?'-poll ... ? :p

:rolleyes de luxe.

Han fortjener den i panna, mest på grunn av dette tullete påfunnet

Morsomt å se hvor mange fans de forskjellige norske selskapene har på facebook!

1. Norwegian: 99 421
2. SAS: 58 996
3. Widerøe: 14 991

personlig så synes jeg det vitner om desperasjon når slike "stunt" settes i gang.. virker useriøst og det smitter over på merkevaren i dette tilfellet SAS..

Back