Også jeg som hadde forventet en midt i panna......
Den gjennomsnittlige tiden et internasjonalt firma beholder sitt navn
Skal vi se: DDL, ABA, DNL, SAS, SILA, Spanair, Air Botina, Blue1, Air Baltic, Widerøe, Braathens. Hvor mye ville du satset på at det finnes et flyselskap som heter SAS om 40 år?Ja, SAS har jo skiftet navn en rekke ganger![]()
Skal vi se: DDL, ABA, DNL, SAS, SILA, Spanair, Air Botina, Blue1, Air Baltic, Widerøe, Braathens. Hvor mye ville du satset på at det finnes et flyselskap som heter SAS om 40 år?
Den gjennomsnittlige tiden et internasjonalt firma beholder sitt navn eller en person er ansatt hos et forma er jo ganske kort sammenlignet med hvor lenge et tatovering varer...
Den gjennomsnittlige tiden et internasjonalt firma beholder sitt navn eller en person er ansatt hos et forma er jo ganske kort sammenlignet med hvor lenge et tatovering varer...
Det ble en klassisk blå SAS, selv om branding-gjengen i STO helst så at jeg hadde kjørt den blå firkanten (men DEN hadde blitt stor, det var pain nok å fylle i de blå bokstavene)
Det var ikke så vondt som jeg hadde trodd, men den ble større enn jeg hadde tenkt
Måtte dog høre på fagfolk, og gutta på Lucky 7 Tattoo i Øvre Slottsgate kan greiene
Det ble en klassisk blå SAS, selv om branding-gjengen i STO helst så at jeg hadde kjørt den blå firkanten (men DEN hadde blitt stor, det var pain nok å fylle i de blå bokstavene)
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.