Verdens styggeste hybrid?

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
75 oere til den som gjetter hvor denne kjerra kom fra .... :colgate:

015n-mad.jpg

.

.

Kabo air!
At det er lovelig med et sånt gammelt fly i hele tatt :/

De fleste komponenter/systemer i flyet (som f. eks. understell, rorflater,
kontrollkabler, etc..) er skiftet flere ganger, så det er kun selve skroget
som er rimelig orginalt, og selv det er det utført reprasjoner på,
både planlagte og ikke planlagte (f. eks. lapjoint - windowbelt,
som gjøres på B737CL).

SK f. eks. flyr jo med over 20 år gamle MD80'er (som teknisk sett
er gode til å fly i 20år til - men sett fra fuelconsumption/støy/miljø,
så er de jo i hovedsak på vei ut av flåten (ja, jeg vet vi tar inn en
del "nye" 80'er, men det er jo midlertidig løsning)).

Ellers; aner ikke hvilket flyselskap, men pent var det ikke. :rolleyes:

ATA har jo også noen som ikke er så stilige som de engang var hos NWA

Mimre, mimre .. tilbake til gode gamle dager og fine turer med TG sine 747-200 på Upperdeck i den lille fine ekslusive kabin der oppe;-)
Jeg vil tro at Biman Bangladesh vil lage en liten C.klasse der oppe, og pakke resten av maskinen full av Y.klasse seter .. Noen som vet ?

Ikke ofte jeg orker bry meg med paintscheme på noe. Men denne var ÆRSJ!

Men - jeg tillater meg å nevne at noen av DY sine fly ikke akkurat er mye fryd for øyet med sine totaldekkende reklamedekorasjoner.

Lurer litt på hva hvermannsen-pax tenker når de har bestilt tur med DY og blir loset ombord på et fly som ligner på noe helt annet?

Lurer litt på hva hvermannsen-pax tenker når de har bestilt tur med DY og blir loset ombord på et fly som ligner på noe helt annet?

Kommer av og til noen spørsmål om dette til oss som jobber i gaten. Bare hyggelig at folk spør og legger merke til noe spesiellt med flyet.
Hadde en som lurte på om "Silver" var et Russisk fly :)

Interiøret er forbausende likt det som en gang var i "Stor-bia" LN-NPB, fra Busy Bee. Mønsteret er det samme, fargene er anderledes.
Ellers kan jeg nevne at Biman har flyforbud de fleste siviliserte plasser i verden. For å komme seg unna dette wet-leaser de fly fra andre selskap, til å fly for seg. Dette kan se ut som en slik ordning, uten at jeg kan si for sikkert

Back