• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Velkommen hjem LN-DYA

... og de eksisterende 737'ene får som regel malt over øyenbrynene ved større maintenance... Siden stjernenavigering stort sett kan kalles overflødig i dag, blir det derfor til at øyebrynet kun er et vindu det kommer potensielt forstyrrende sollys inn :) Blir vel neppe mindre støy av at det blir malt over på de eldre maskinene, men "hullet" i skroget er kanskje fjernet helt og isolert bort på de nye 737'ene?
Her kan du se hvordan det er.

Bilde fra sjap.nl
 
Flotte bilder - gleder meg til å se maskinen med helt på halen. Og så gleder jeg meg til å teste en maskin med Recaro-seter, har valgt Norwegian et par ganger på flygninger til Bergen nå bare for å få testet de nye maskinene, selv om jeg normalt sett velger SAS.
 
Bra dokumentert!
thumbsup.gif
Meget pent fly! :)
 
De gaar for det meste nonstop, med mindre vindforholdene er ugunstige. Rekkevidden forlenges drastisk naar det ikke er passasjerer ombord ... ;)

Maa man mellomlande, skjer det for det meste paa Keflavik.
 
Og de hadde en meget behagelig tailwind(medvend) noe som gir høyere bakkefart, som til syvende og og sist gir redusert flytid og redusert fuelbruk.
 
Back
Top