KLM 1200 EuroBonus Gold 30 Nov 2013 #1 Velge sete på UA? Hei, jeg klarer ikke og velge sete på mine UA flighter neste år. Etter som jeg er SK*G så burde jo ikke være problem. Men når jeg prøver og velge sete på SAS sine sider så får jeg bare feil... Noen så kan hjelpe?
Velge sete på UA? Hei, jeg klarer ikke og velge sete på mine UA flighter neste år. Etter som jeg er SK*G så burde jo ikke være problem. Men når jeg prøver og velge sete på SAS sine sider så får jeg bare feil... Noen så kan hjelpe?
KLM 1200 EuroBonus Gold 30 Nov 2013 #3 Re: Velge sete på UA? Martin said: Har du prøvd på UA sine sider? Click to expand... Ja, men UA sine sider sier at de ikke finner bekreftelsen...
Re: Velge sete på UA? Martin said: Har du prøvd på UA sine sider? Click to expand... Ja, men UA sine sider sier at de ikke finner bekreftelsen...
KLM 1200 EuroBonus Gold 30 Nov 2013 #5 Re: Velge sete på UA? LN-MOW said: Du trenger UA's bestillingskode. Click to expand... Og hvordan får jeg den?
Re: Velge sete på UA? LN-MOW said: Du trenger UA's bestillingskode. Click to expand... Og hvordan får jeg den?
LN-MOW Flyklapper Medlem 30 Nov 2013 #6 Re: Velge sete på UA? Det pleier å være i bestillingsbekreftelsen - litt avhengig av hvor billetten er kjøpt. Hvis ikke kan du kontakte kjøpsstedet. Billetten må imidlertid være utstedt før du kan se den på United.com
Re: Velge sete på UA? Det pleier å være i bestillingsbekreftelsen - litt avhengig av hvor billetten er kjøpt. Hvis ikke kan du kontakte kjøpsstedet. Billetten må imidlertid være utstedt før du kan se den på United.com
KLM 1200 EuroBonus Gold 30 Nov 2013 #7 Re: Velge sete på UA? LN-MOW said: Det pleier å være i bestillingsbekreftelsen - litt avhengig av hvor billetten er kjøpt. Hvis ikke kan du kontakte kjøpsstedet. Billetten må imidlertid være utstedt før du kan se den på United.com Click to expand... Takk for hjelpen LN-NOW! Da fant jeg den!
Re: Velge sete på UA? LN-MOW said: Det pleier å være i bestillingsbekreftelsen - litt avhengig av hvor billetten er kjøpt. Hvis ikke kan du kontakte kjøpsstedet. Billetten må imidlertid være utstedt før du kan se den på United.com Click to expand... Takk for hjelpen LN-NOW! Da fant jeg den!