• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Varer med Fedex på OSL !

Re: Varer med Fedex på OSL !

Originally posted by Martin
sånn i nysjerrighetens tegn: Får du mye inn tyil Norge med oss? Ser stort sett bare det du sender ut av landet, jeg.. Så forresten at du har en pakke til på veg.. Skal ta meg av den når den ankimmer Gardermoen..

Nei, eneste jeg får inn er vel de delene jeg sender ut for erstatning til Panama. I år har jeg vel sendt et dusin pakker frme og tilbake eller så.

Pluss en pakke med medisin fra Australia... igjenglemt Malarone som skal knaskes på nå i Afrika når jeg kommer meg avgårde.

-A

Originally posted by Martin

Originally posted by ATC-flyradar

Fra spøk til alvor. Jeg har impotert varer fra ulike steder i verden i en årrekke - varene har kommet med det ene og det andre.

Fra det jeg fikk beskjed fra min leverandør at Fedex har avhentet mine varer den 8.8 og til jeg tracket varene på OSL den 10.8. Dette er den raskete levering ra USA i min histori. Dette er IKKE bestilt som ekspres - ordinær leveranse :D

Se her:

Aug 8, 2007 9:32 AM Package data transmitted to FedEx

Aug 9, 2007 6:30 PM In transit LISBON PT

Aug 10, 2007 7:23 PM At local FedEx facility GARDERMOEN

Takk - jeg skal benytte FEDEX i framtiden.

Lett å tracke - lett å prate med på telefon - lett å forandre leveringsadresse -

Takk igjen - har du ikke prøvd Fedex - så bør du gjøre det.

Jan

Ikke for å bry meg, men den pakken var vel aldri i USA? Ser ut som Portugal for meg..

Den er bestilt her:

AirNav Systems LLC,
4660 La Jolla Village Dr. - Suite 500
San Diego, CA 92122
USA

Men om de har et europakontor i Portogal - har ikke peiling.

Jan

Originally posted by LCH
Tror faktisk FedEx har en minihub der, kan det stemme Martin? De hadde et ganske stort bygg på flyplassen og det sto alltid en FE 727 der.

Ikke utenkelig.. Aner rett og slett ikke..

Spørsmålet er vel hva FedEx definerer som en hub.. I følge titler som blir delt ut til ansatte her i Norge, så er Gardermoen tydeligvis en hub også. Jeg f.eks, er en Hub Service Agent.. Og vi har ikke noe eget fly engang..

Back