Insomnia4u
ScanFlyer Silver
Update: QR-flights teller ikke i AA-Challenge. Trenger ikke 4 segment hos AA ifm Challenge.
a) Air Berlin Statusmatcher EBG
Vært litt frem og tilbake med Statusmatch hos Air Berl. Jeg fikk først nei, men to uker senere fikk jeg og familien statusmatch til OW Saphire. Mener det finnes en link her til offesiell match-side.
Vært litt frem og tilbake med Statusmatch hos Air Berl. Jeg fikk først nei, men to uker senere fikk jeg og familien statusmatch til OW Saphire. Mener det finnes en link her til offesiell match-side.
Samtlige i bookingenHvis man legger inn et gullkort i bookingen på BA i C, er det kun fritt setevalg for innehaveren av kortet, eller også den andre passasjeren som er i bookingen, men som er statusløs?
Hos BA vil også samtlige i bookingen nyte godt av ekstrabag-fordelen til kortholder. Kun kortholder har fordel av økt bag-vekt der det slår inn.Takk for det Fluxie![]()
Hos BA vil også samtlige i bookingen nyte godt av ekstrabag-fordelen til kortholder. Kun kortholder har fordel av økt bag-vekt der det slår inn.
Det er det, 3x32kg. Kommentaren var av generell karakterEr det ikke tre inkluderte innsjekkede bagasjer i Club World da?
Hvis man legger inn et gullkort i bookingen på BA i C, er det kun fritt setevalg for innehaveren av kortet, eller også den andre passasjeren som er i bookingen, men som er statusløs?
Er det noe sted man får mer for Qatar-flightene sine enn noe annet sted? Jeg fløy fra OSL til BKK via DOH i dag og ble plutselig usikker på hvor jeg skal putte poengene. Den eneste OW-flyvningen jeg har hatt fra før er OSL-LHR-BOS / JFK-LHR-OSL for noen år siden og derfor nesten 8000 avios hos de. Likte QR veldig godt og kan tenke meg å bruke de igjen, spesielt hvis de fortsetter med tilbudene de har hatt i det siste.