• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Værnes en solskinnsdag

enva

Banned
Værnes en solskinnsdag

En fin sommerlig vårdag på Værnes. Ikke så mye variasjon, men fikk en del fly jeg ikke har fra før uansett:D

Her kommer en liten smakebit:

Vi starter med en av Norwegians 737-300 med Winglets. Denne på vei mot Bodø og Tromsø
IMG_0022-2.jpg

Så denne maskinen fra SAS, på vei mot Oslo...
IMG_0028-1.jpg

IMG_0030.jpg

LN-RRA Boeing 737-700, denne er til å sikle av:D Nydelig maskin
IMG_0042.jpg

Widerøe nettopp ankommet fra Sandefjord med sin største Dash8-Maskin
IMG_0048-1.jpg

Når det er fint vær er Værnes flyklubb alltids å se i luften over Stjørdal
IMG_0060.jpg

I denne jobber bla Harald Martin Brattbakk (Ex RBK spiller)
IMG_0065-2.jpg

Var masse trafikk selv om variasjonen var liten. Kan huske at det var 3 fly som sto i kø på å ta av + en på final og en annen litt lenger bak på 3000 fot ca.
IMG_0071.jpg

Da all parkering var opptatt måtte denne stoppe i 10 min på taxebanen å vente på at SAS skulle fjerne seg fra gate 31.
IMG_0074.jpg

Er ikke noe flink når det gjelder overflygs bilder, men man ser tydelig at dette er en KLM 747. Eller?
IMG_0081-1.jpg

IMG_0083-1.jpg

Dette var nytt for meg, prøvde å lage et motiv hvor flyet skulle bli mørkt. Men føler ikke jeg fikk det helt til.
IMG_0089-3.jpg

Her står LN-KKF på gate 31, dette er et sjeldent syn på Værnes(Vertfall for min del).
IMG_0094-2.jpg

Avslutter med et Widerøe bilde
IMG_0095-1.jpg

Takk for denne gang
Legg gjerne igjen en liten kommentar :p

Re: Værnes en solskinnsdag

Fine vårlige bilder fra Værnes, likte godt bildet av LN-RRA jeg også.:up:

Re: Værnes en solskinnsdag

Fine bilder av både tidligere og nåværende arbeidsplass:) DY bruker ofte gate 31 på avgangene til RYG.

Back