enva
Banned
Værnes en solskinnsdag
En fin sommerlig vårdag på Værnes. Ikke så mye variasjon, men fikk en del fly jeg ikke har fra før uansett
Her kommer en liten smakebit:
Vi starter med en av Norwegians 737-300 med Winglets. Denne på vei mot Bodø og Tromsø
Så denne maskinen fra SAS, på vei mot Oslo...
LN-RRA Boeing 737-700, denne er til å sikle av
Nydelig maskin
Widerøe nettopp ankommet fra Sandefjord med sin største Dash8-Maskin
Når det er fint vær er Værnes flyklubb alltids å se i luften over Stjørdal
I denne jobber bla Harald Martin Brattbakk (Ex RBK spiller)
Var masse trafikk selv om variasjonen var liten. Kan huske at det var 3 fly som sto i kø på å ta av + en på final og en annen litt lenger bak på 3000 fot ca.
Da all parkering var opptatt måtte denne stoppe i 10 min på taxebanen å vente på at SAS skulle fjerne seg fra gate 31.
Er ikke noe flink når det gjelder overflygs bilder, men man ser tydelig at dette er en KLM 747. Eller?
Dette var nytt for meg, prøvde å lage et motiv hvor flyet skulle bli mørkt. Men føler ikke jeg fikk det helt til.
Her står LN-KKF på gate 31, dette er et sjeldent syn på Værnes(Vertfall for min del).
Avslutter med et Widerøe bilde
Takk for denne gang
Legg gjerne igjen en liten kommentar
En fin sommerlig vårdag på Værnes. Ikke så mye variasjon, men fikk en del fly jeg ikke har fra før uansett

Her kommer en liten smakebit:
Vi starter med en av Norwegians 737-300 med Winglets. Denne på vei mot Bodø og Tromsø

Så denne maskinen fra SAS, på vei mot Oslo...

LN-RRA Boeing 737-700, denne er til å sikle av

Widerøe nettopp ankommet fra Sandefjord med sin største Dash8-Maskin

Når det er fint vær er Værnes flyklubb alltids å se i luften over Stjørdal

I denne jobber bla Harald Martin Brattbakk (Ex RBK spiller)

Var masse trafikk selv om variasjonen var liten. Kan huske at det var 3 fly som sto i kø på å ta av + en på final og en annen litt lenger bak på 3000 fot ca.

Da all parkering var opptatt måtte denne stoppe i 10 min på taxebanen å vente på at SAS skulle fjerne seg fra gate 31.

Er ikke noe flink når det gjelder overflygs bilder, men man ser tydelig at dette er en KLM 747. Eller?

Dette var nytt for meg, prøvde å lage et motiv hvor flyet skulle bli mørkt. Men føler ikke jeg fikk det helt til.

Her står LN-KKF på gate 31, dette er et sjeldent syn på Værnes(Vertfall for min del).

Avslutter med et Widerøe bilde

Takk for denne gang
Legg gjerne igjen en liten kommentar