N NAX115 ScanFlyer Blue 8 Jun 2012 #1 Værnes 8 juni Hei! Var på Værnes en kort tur idag, her er noe av det jeg fikk "tatt" Fikk skyteam-liveriet på brikken Dett var dett, legg gjerne igjen en kommentar
Værnes 8 juni Hei! Var på Værnes en kort tur idag, her er noe av det jeg fikk "tatt" Fikk skyteam-liveriet på brikken Dett var dett, legg gjerne igjen en kommentar
Y Yankee ScanFlyer Gold 9 Jun 2012 #2 Re: Værnes 8 juni Likte veldig godt bildene av Widerøe og Norwegian, er ikke så begeistret for SAS men det har jeg aldri vært... Flotte bilder uansett!
Re: Værnes 8 juni Likte veldig godt bildene av Widerøe og Norwegian, er ikke så begeistret for SAS men det har jeg aldri vært... Flotte bilder uansett!
LTH ScanFlyer Gold Medlem 9 Jun 2012 #4 Re: Værnes 8 juni Fin serie dette! :up: Høydepunktet for min del er KLM med sitt SKYTEAM skjema.
K Kanon ScanFlyer Gold 9 Jun 2012 #5 Re: Værnes 8 juni Jeg likte det siste SAS bildet der du ser pilotens ansikt bli opplyst.
FlyboyKarsten ScanFlyer Gold 9 Jun 2012 #6 Re: Værnes 8 juni Flotte bilder fra TRD. Kjekt og se bilder litt oppe i "nord" takker og bukker, kjekt og se slike bilder likte bildene av Widerøe å DAT.
Re: Værnes 8 juni Flotte bilder fra TRD. Kjekt og se bilder litt oppe i "nord" takker og bukker, kjekt og se slike bilder likte bildene av Widerøe å DAT.