Jeg mener de kan sette inn pedaler under hvert sete, og med en bildeskjerm foran deg så du kan se kursen mens du trør (det skaper motivasjon). Så kan alle trø skikkelig hardt under take-off, og så trør vi på skift i marsjhøyde. Vi trenger vel ekstra store vinger for god glid.Originally posted by Concorde
Da blir det strikkfly!
Originally posted by Arrow
Jeg mener de kan sette inn pedaler under hvert sete, og med en bildeskjerm foran deg så du kan se kursen mens du trør (det skaper motivasjon). Så kan alle trø skikkelig hardt under take-off, og så trør vi på skift i marsjhøyde. Vi trenger vel ekstra store vinger for god glid.Originally posted by Concorde
Da blir det strikkfly!
Tenk så fint, man får trimme samtidig som man sitter ombord i fly, det må jo være bedre enn idag hvor man er veldig passiv.![]()
![]()
![]()
Originally posted by Blubird
Arrow...ikke for å knuse drømmen din, men hva skal vi smøre sykkelkjedet med...?![]()
Sheit! Det tenkte jeg ikke på. Hva med god gammeldags sætersmør, eller fett fra fettsugingsklinikker. Skulle være nok å få tak i fra det amerikanske markedet.Originally posted by Blubird
Arrow...ikke for å knuse drømmen din, men hva skal vi smøre sykkelkjedet med...?![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.