En enkel fråga. Nu när tex SAS lagt ner Beijing och Shanghai för en tid vad händer med den kapacitet som blir frigjord? Har förstått, men kan ha fel, att Finnair använder den på att utöka frekvensen på några av sina andra linjer tex New York.
Ok. Olyckligt exempel med seoul. Tänk Seattle istället. Antar att det står också högt på listan från CPH. Eller om man vill börja med Chicago från OSL.
Kunne det vært noe økonomi i «ad-hoc» turer til type lpa i påsken og andre varme steder i sommerferien? De sier jo at Usa-markedet er umettelig i sommermånedene?
Når det gjelder permeteringer vil kanskje sk sitte stille i båten til etter forhandlingene med kabinforeningene?
Kunne det vært noe økonomi i «ad-hoc» turer til type lpa i påsken og andre varme steder i sommerferien? De sier jo at Usa-markedet er umettelig i sommermånedene?
Når det gjelder permeteringer vil kanskje sk sitte stille i båten til etter forhandlingene med kabinforeningene?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.