Uvirkelig lørdag 23 juli

Status
Not open for further replies.

Dreyer

ScanFlyer Silver
Uvirkelig lørdag 23 juli

Mornings fra OSL.

Dagen startet med skrekknyhetene med at over 80 stykker er drept på utøya... Tragisk!

Nå blir det vel litt jobbing før det bær hjem i to-halvtretiden.

Ha en fin dag da :)

Last edited by a moderator:
Re: God lørdag

Dette er virkelig ikke en god lørdag, jeg gikk til sengs med nyheten om ti døde på Utøya og våkner med den ufattelige nyheten om 80...

Jeg er i Isfjord utafor Molde nå og skal egentlig på utdrikkingslag til en kompis i dag, men jeg føler meg ganske så trygg på at det ikke blir no paintball i dag..

Min dypeste medfølelse til de som har mistet noen av sine kjære det siste døgnet.

220711 er tatovert inn i vår kollektive hukommelse.

En regntung lørdagsmorgen fra Sandefjord og været står i stil med hendelsene i går. Tidlig opp siden jetlag fra hjemkomst fra BKK i går med TG954. Nyhetskanalen er allerede på og vi sender våre tanker til de mange pårørende!

Stod opp for å gå på do. Leste et tall. No more sleep this morning.

Skrudde på kaffemaskinen og tv'en. Dette er ingen god dag. Feriemodusen sitter langt inne. I en periode skulle jeg ønske jeg kunne være på jobb noen timer i går. På den andre siden er jeg glad lell. Håper feriefølelsen kommer sigende utover dagen.

Norwegian til Malaga venter senere i dag.

Av respekt for de mange omkommende, skadde og resten av Norge, bør overskriften forandres. Dette er ikke en god lørdag.

Av respekt for de mange omkommende, skadde og resten av Norge, bør overskriften forandres. Dette er ikke en god lørdag.

Helt enig og overskrift er endret til noe mer passende.

Her i London er det vanskelig å være i feriemodus. Tankene går hjem til hendelsene i Oslo og på Utøya. Uvirkelig og ufattelig...

RIP

Re: Uvirkelig lørdag 23 juli

Sliter litt med feriemodusen her på Maui. Våknet opp til skrekknyheten om angrepene i Oslo, og nå melder nettavisene at over 90 er drept på Utøya. Har fulgt med på CNN og nettavisene i hele dag, og det blir vel å følge litt mer med på nyhetene før en tar kvelden.

Vi flagger på halv stang på OSL. Våre tanker til de pårørende.

Det er en ganske uvirkelig dag, og jeg vet ikke om det er mer enn et uvanlig sammentreff, men det er faktisk helt lydløst i nabolaget her i Bergen her i morgentimene.

Det er et lysglimt i dette at vi ikke ser ut til å ha den samme ryggmargsrefleksen som har vært sett etter andre slike hendelser og beskjeden er klar: ta vare på hverandre, men ikke la frykten sitte i.

-A

Nei, dette var ikke noen god nyhet å komme hjem til etter en lang dag på jobben.

For en ufattelig tragedie, Gud velsigne de omkomne og pårørende.

På sådan en dag virker almindelige hverdagsbetragtninger om hvad dagen skal byde på - yderst ligegyldige.

Af respekt for de omkomne og efterladte vil jeg derfor undlade at komme med sådanne ligegyldigheder idag.

Her fra Skåne går tankerne til vores broderfolk i Norge.

Idag er vi alle norske :nor

RIP

Det blir en rar dag på jobb idag. Sikkert mange som gjør seg tanker om det som skjedde i går, så får se hva folk sier på tur nordover. Var en forumist fra Flightsim.no på Utøya, men det ble heldigvis rapportert om at han har det bra. Men jeg tenker på de pårørende til de 84 som ikke var like heldige. Må være en forferdelig dag for de, å miste deres avkom på en slik brutal måte.

Vi får prøve å gjøre det beste utav dagen uansett hvor vi er i landet idag. Så jeg ønsker alle en god dag ut fra hver enkelts forutsetninger.

Mitt djupa deltagande!

Kära norska flygvenner!

Vill sända mitt djupa deltagande för er nationella sorg! Jag och min familj har tänt ett ljus för vårt broderland i väster!
Idag får flygintresset stå tillbaka.

Varm hilsen fra Hans.

Attachments

• IMG_2690.jpg
    IMG_2690.jpg
    79.2 KB · Views: 774

Sitter og skal jobbe og kjenner at tårene presser seg på. Det er så ufattelig en ondskap at det overgår de villeste fantasier. Min dypeste medfølelse til alle rammede, samt Norge som nasjon.

Det som hänt i Norge är mer än fruktansvärt...Det finns inga ord som är starka nog att beskriva den onska som ligger bakom +90 mördade, varav de flesta ungdomar.

Massmordet igår måste vara ett av de absolut värsta i hela västvärlden efter andra världskriget. Mina djupaste deltagande tankar går till de anhöriga, de överlevande och hela nationen Norge, vårt broderland.

Mine dypeste kondolanser til alle de involverte. En ufattelig tragedie.

Noen forsøker å påtvinge oss et annet samfunn, men VIL IKKE LYKKES

- Vi Nordmenn vil fortsett vårt engasjement.
- Vi vil beholde våre meninger.
- Vi vil fortsette å leve livet vårt i et fritt og åpent samfunn!

Uvirkelig er ordet, satt å så på tv i natt og fikk hakeslepp når de kom med de siste tallene. :(
Er en merkelig stillhet i gatene her.

Mine tanker går til de etterlatte.

Eg manglar ord. Det er ikkje ein god morgon -det er djupt tragisk. Sjokkerande å våkna til dei voldsomme dødstalla.

Varme tanker går til dei etterlatne.

Status
Not open for further replies.
Back