Utbyggingstråd Trondheim Lufthavn Værnes

Re: Værnes bygges ut for 350mill

Finnes det ikke noen andre spotteplasser enn spotteplattformen og ved rullebane 27? F.eks den spotteplassen som var like ved taxebanen, før de bygde ut og "rev stein/grushaugen" Går det fortsatt an å spotte der? Eller andre steder?

Finnes det ikke noen andre spotteplasser enn spotteplattformen og ved rullebane 27? F.eks den spotteplassen som var like ved taxebanen, før de bygde ut og "rev stein/grushaugen" Går det fortsatt an å spotte der? Eller andre steder?

Det er fortsatt mulig, men tror ikke arbeidsfolkene er så begeistret for at folk ferdes der i arbeidstiden. Står du på brua over E6 så burde ikke det by på problemer.

Noen som har peiling på utformingen av den nye sikkerhetskontrollen? Blir det noe lignende SVG eller flytter man bare på det samme gamle/trasige?

Noe nytt?

Når kommer Gate 30?

Når den nye terminalen kommer, altså Desember 2013 en gang....

Noen som har peiling på utformingen av den nye sikkerhetskontrollen? Blir det noe lignende SVG eller flytter man bare på det samme gamle/trasige?

Nei, utifra det jeg fikk høre fra utbyggeren skulle det bli noe alla OSL, tror det skal komme 6 sluser, men Jabberwocky kan vel litt mere om dette.....

Last edited:

Blir 6 sluser, men blir betydelige lengre og mere effektive enn dagens 4, større plass ikke minst! Er litt usikker på om det er samme leverandør som på SVG, men det skal være nytt ja.

Blir 6 sluser, men blir betydelige lengre og mere effektive enn dagens 4, større plass ikke minst! Er litt usikker på om det er samme leverandør som på SVG, men det skal være nytt ja.

Skulle det ikke bli 7?

16 April virker som å være veldig bankers for åpning av den nye sikkerhetskontrollen. Avinor har forresten lagt ut 3 bilder på facebook siden sin nå, blir rimelig stor forskjell som dere ser.

Det har jeg alt prøvd mange ganger, det funker desverre ikke. :(

Den er sendt til to mann. PDF, 2 sider og 16MB *sukk* :P

Har du cute pdf writer??

Da kan du "skrive" ut filen på nytt i litt kjipere kvalitet, dog mer enn brukbart nok og vips sitter du med en mer brukbar fil.

If not, så kan jeg fikse det for deg, send fila til kekker(a)gmail.com, så skal jeg kvittere med en dropboxlink her. :-D

Back