Massen ser jo veldig ren ut, noe som sikkert er et pluss i forhold til massehåndtering. Hvor dypt graver de seg ned her i forhold til bakkenivå? Risikerer de å treffe på fast fjell?
Er det noen her som har benyttet pir syd?
Og hvordan fungerte det,var den like håpløs som det ble hevdet i tråden her?
Ja. Fungerte helt fint. Tok omtrent like lang tid å gå dit som til commutergatene. Ikke overbefolket når jeg var der (men det kommer nok an på hvor mange fly og hvor store fly som går innenfor et gitt tidsrom) Mitt inntrykk var at folk ikke gikk ut til piren før det nærmet seg avgang. Boarding gikk greit, det er jo i grunn det samme om man går i bro til flyet eller via noen meter på asfalten.
ikke hvis det sprutregner.![]()
SAS hadde ikke klart å få SmartPass leser installert da jeg var innom den 12. oktober.
Nye terminaler og ny rullebane skal ta unna flere passasjerer fra Gardermoen. I mellomtiden må du regne med køer i sikkerhetskontrollen.
[quote/]
Det som derimot er interessant er at det planlegges å rive GA terminalen
Tror ikke jeg har fått det med meg før, men ikke VGs artikkel nevnes det at den nye piren mot nord, får 11 av 17 oppstillingsplasser broer... Hvorfor ikke alle?
Med fare for å ta feil så bygges vel alle oppstillingsplassene, men at piren ikke bygges i full lengde i fase 1?
Ser det er avskjermet og tydeligvis foregår noe arbeid i ankomsthallen mellom bagasjeservice og tollen. Hva holder de på med her?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.