7-11 ved jernbanestasjonen? Hvor da?
De (gjen)åpnet jo nylig en Narvesen der borte. Og jeg kan ikke si at jeg så noe som kunne tyde på at det skulle åpnes en 7-11 i løpet av de to neste dagene da jeg var der på tirsdag.
- Åpning av ny 7- eleven ved jernbanestasjonen torsdag 29.9. kl.18.00. Byggevegger blir satt opp rundt butikkens tidligere areal, øst for ny butikk, for tilbakestillelse ogbygging av apotek.
Noen ganger lurer jeg på hvorfor folk spyler penger ned i dass i Norge. De har en FLUNKA ny kiosk, som fungerer utmerket. Så skal de flytte kiosken 30 meter, for å gi plass til et apotek .. Men for satan, hvorfor ikke bare la kiosken ligge og bygge opp apoteket på den ledige plassen i stedet? Det blir jo halvparten av prisen. Sinnssykt.
I følge NOTAWen skal de gamle bagasjebåndene på innland innlemmes i utlandsdelen fra 4/10 og tollveggen mellom dem rives da. Usikker på om det betyr at de faktisk tas i bruk da, eller om man det er mer arbeid som må gjøres innen det?
Ikke akkurat relevant for oss passasjerer, men den nye ansattesikkerhetskontrollen på ankomstnivå rett ved togstasjonen åpner i dag
Ser ut som Fiskeriet (På Youngstorget) skal åpne en "filial" på OSL mars 2017
I dag var jeg på gate C9, helt i enden på den nye terminalen OSL-KRS. Lekkert! Er det lenge siden de har åpnet den øverste innenriksdelen?
Noen som vet om det er mulig og gå opp i pir nord for og se hvordan det ser ut, og deretter kunne gå tilbake igjen? Skal fly til Stavanger på fredag, og sjansen er vel liten for at det flyet går fra nye pir nord.
Sikkert noen som har svart på dette før, men hva er det som bygges på gatenes ankomstnivå på utland. Utvidet transfer sikkerhetskontroll?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.