100% tilbud her også.. frister nok en gang dette her..![]()
hmm, inspirasjonen er borte... Har 110.000 points, hadde tenkt meg langtur i First, men. Ser at det ikke blir tid til det.
Så jeg tenkte på Istanbul med fruen i Business class istedet, men kjenner at det ikke trigger helt.. Har noe andre gode forslag til reisemål, Europa, ev. Midt-Østen(kjøpe noe ekstra poeng) for en "langhelg". Der det er litt å se/oppleve, gjerne med et selskap med OK service i C-klasse ? (Vi har vært i Dubai noen ganger...)
Hva med Madeira/Azorene? 90K for 2 i C.
Noen som vet om hvilke selskap man ev kan fly First med til Dubai fra Europa? Og som tillater bruk av Dividende miles?
OneWorld: British Airways
Og det kan man bestille nå?? Ikke fra TRD regner jeg med? Må bli fra OSL da?
Lurer litt på en ny tur her...
Vil en routing som nevnt under gå gjennom hos agentene? Og ville jeg klart å fått den priset til 100.000?
SVG-BKK-HKG (dest) - SIN-BKK-KIX (stoppover)- TSA-HND-LHR-SVG
Blir utrolig mye morro for p(o)enga om den går gjennom, men er litt i tvil.
Her var det veldig mye fram og tilbake så dette er ikke en lovlig routing. Men for all del er lov å prøve seg
Havnet nettopp fett på tryna. Kjøpt 100% bonus for mrs clandestine og meg. Sjekket award setene via united.com, Expertflyer viser jo ikke LH og ANA kan jeg ikke da ingen poeng. Skulle så bestille og fikk beskjed at de lange segmenter som vi hadde funnet ikke var avail i biz. Nå skal jeg ringe tilbake i morgen. Fcuk. Noen som vet hvordan ellers jeg kunne selv finne ledige seter på evt. alternativrutene online?
Evt. som nevnt i en annen tråd, united.com funker ogsåPrøv kvs tool
Evt. som nevnt i en annen tråd, united.com funker også
Havnet nettopp fett på tryna. Kjøpt 100% bonus for mrs clandestine og meg. Sjekket award setene via united.com, Expertflyer viser jo ikke LH og ANA kan jeg ikke da ingen poeng.