The Viking
Gastronaut
Re: USAirways bonusprogram (del 3)
1. Ja, men litt trøblete. Første steg er å endre bonusprogram på selve US bookingen under Manage my bookings. Av og til "forplanter dette seg" videre i systemet.
2. På bookingen til US Airways står også f.eks. både UA og LH sine ref. numre. Du kan da enkelt endre sete ved å logge deg inn på deres respektive sider.
To raske spørsmål før min reise OSL-CDG-BKK-HKG-PEK-NRT-ICN-FRA-OSL i påsken.
1. Er det noe poeng i (om det i det hele tatt er mulig) få registrert mitt EBG på bookingen (tenker på prioritet ved flyproblemer, etc)
2. Er det mulig å velge sete på annen måte enn å ringe USAirways? Ingen av de aktuelle flyselskapene finner nemlig min booking når jeg bruker "check my booking" (eller tilsvarende) på aktuelt flyselskaps nettside (ja, jeg bruker conformation code for aktuelt flyselskap og ikke det fra USAirways)
(3) Lite tilleggsspørsmål som jeg akkurat kom påJeg var først booket på UA881 operated by United med en 777 mellom NRT og ICN. Nå står det UA079 operated by United med en 738. Det må vel være en code share. Kan de virkelig nedgradere fra IC F til regional C bare sånn helt uten videre?
1. Ja, men litt trøblete. Første steg er å endre bonusprogram på selve US bookingen under Manage my bookings. Av og til "forplanter dette seg" videre i systemet.
2. På bookingen til US Airways står også f.eks. både UA og LH sine ref. numre. Du kan da enkelt endre sete ved å logge deg inn på deres respektive sider.