Kan det ha noe med saldo å gjøre? Jeg har sjekket tre kontoer, to med 0 miles som fikk 25%, og én med 76 000 som fikk 75%. Det kan være tilfeldig, men det hadde gitt en slags mening - de som har f.eks 92 000 får maks bonus for å kjøpe det de mangler (slik intensjonen er), mens de som har 0 kan ikke kjøpe en billig bonustur fra 0.3 av 4 i familien fikk 100%, mens den siste fikk 25%. Uendret fra igår. Det er ingen logikk i hvorfor den ene fikk 25 og de andre 100, så prosenten er nok tilfeldig satt.
Kan det ha noe med saldo å gjøre? Jeg har sjekket tre kontoer, to med 0 miles som fikk 25%, og én med 76 000 som fikk 75%. Det kan være tilfeldig, men det hadde gitt en slags mening - de som har f.eks 92 000 får maks bonus for å kjøpe det de mangler (slik intensjonen er), mens de som har 0 kan ikke kjøpe en billig bonustur fra 0.
Jeg får opp den velkjente "Your reservation (...) has been changed. Please contact us as soon as possible to book new flights. Call us at 800-428-4322." når jeg logger inn på DM-sidene. Det er bare en endring på noen minutter, men jeg får likevel opp accept/decline. Har noen erfaring med om man kan utnytte dette til å få gjort noen datoendringer gratis, eller om agenten bare vil le av meg?![]()
Tenkte jeg skulle prøve meg på DM-reise til sommeren(for første gang) men får kun 25%. Har et par tusen poeng.
Er man bare ute etter en C eller F-opplevelse så er jeg enig. DetI mine øyne gir det da null mening.
Sikkert noen som er uenige med meg, men jeg synes det bør være 100 % for at DM skal være interessant slik prisingen har blitt etterhvert.
Og hadde definitivt ikke kjøpt på 25 %![]()
Er man bare ute etter en C eller F-opplevelse så er jeg enig. Deter drøssevishender det dukker opp gode C-klasse-tilbud rundt omkring i verden, eks. hadde jo QR OSL-BKK for 10.900 kroner og TK sitt er vel fremdeles gyldig. Og kjøper man slike billetter så får man jo litt miles på en eller annen konto også.
Ser da ut som jeg svir av mine siste DM-miles på tur i BIZ her i morgen, de 90K jeg har igjen får meg avgårde med SQ til Bali via CPH og SIN. Hjemturen er med TG, med et par dagers stopp i Phuket/Krabi.
Har ennå en drøy time før deadline på itinerary´n; noen med særdeles sterke anbefalinger om andre routinger/ selskap/ftyper ?
Finner ikke SQ A380 på aktuelle dager, derimot ledig i TG´s -380. Har flydd den i First fra HKG til BKK allerede, så går sannsynligvis for TG rett hjem fra Bangkok, eller en 747-tur via CPH eller ARN, er det fremdeles helt tilfeldig hvilket fly/config som sendes på nattflightene der ?
Blir litt vedmodig å kvitte seg med disse miles´ene, har vært gøy !!![]()
Spennende
Har bestilt familietur til Bali med SQ via CPH og SIN selv til sommeren på DM i klasse C.
Interessant!
Men SQ bruker vel ikke det nyeste biz-materiellet fra CPH? Eller kan det skje? Noen her som kan fortelle litt om SQ sin gamle biz-klasse?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.