USAirways bonusprogram (del 3) (Star Alliance)

Re: USAirways bonusprogram (del 3)

Står fremdeles oppført med 74E på oversikten til LH men…
Rutetidene ved ombookingen var såpass ugunstige, at jeg nok heller lar det være som det er. Så får jeg krysse fingrene for at de enten finner plass til meg igjen ved innsjekk i FRA, eller at kompensasjonen er bedre enn den UA prøvde å prakke på TommyL ;)

Hva med en tlf til OZ ? Ringer man Europa nummer etter kontortid her, kommer man rett til Korea...

Lenge siden jeg har fått noen DM mail med 50 % tilbud nå.
Synes mailene kom tett som hagl tidligere.

Er festen over nå tro ?

Er mange som antar at det ikke kommer flere tilbud siden de nå fusjonerer med AA. Men det hadde vært hyggelig med en runde til :)

Ikke helt ! Loggede ind på min konto og under Buy miles fandt jeg denne besked:

"Lucky You! You’re eligible to receive 100% in bonus miles when you buy miles today!
Hurry, this bonus offer ends March 31, 2013."

- for mit vedkommende vil det altså sige 100.000 miles for 1750$. Overvejer...skal, skal ikke...........

Fikk denne mailen nå:
"Get up to a 100% bonus through March 31, 2013*
How many bonus miles will you get when you buy or gift miles? Just visit the buy or gift page and enter your Dividend Miles number to find out. You can get up to a 100% bonus. Buy or gift today to get your mystery bonus. Offer ends March 31, 2013"

Logget inn to ulike ganger, men bare 25% bonus for meg i dag. Ser ut som den rulletten kanskje forandrer seg hver dag for ulike medlemmer. Da er det vel bare å logge inn sporadisk for å se om en treffer 100% bonusen.

Ulempen med dette tilbudet er jo at en nå må kjøpe poengene før en bestiller, og ikke kan sette booking på hold. I tillegg lurer jeg på om de innfører en datofrist for hvor langt frem i tid en kan booke disse. Siden DM er sagt å opphøre/fusjonere helt med AA i tredje kvartal i år, altså til høsten en gang. Hva tror dere om datofrist?

100%-tilbud når jeg logget inn jeg også! Fikk det opp også etter at jeg logga ut igjen.

Men er det gjengse oppfatning her at de må benyttes før høsten? Dette kan jo være siste sjans på lenge, vanskeliiig.

100%-tilbud når jeg logget inn jeg også! Fikk det opp også etter at jeg logga ut igjen.

Men er det gjengse oppfatning her at de må benyttes før høsten? Dette kan jo være siste sjans på lenge, vanskeliiig.

Hvis det er noen som har tid å ringe DM-kundeservice, så kan det jo være de har fått instruksjon om når siste award-booking er lov.

Hmmm...både jeg og sambo fikk kun 75%. Rene lotteriet dette her jo! Ingen mail, måtte logge inn for å se det.

Hmmm...både jeg og sambo fikk kun 75%. Rene lotteriet dette her jo! Ingen mail, måtte logge inn for å se det.

Fikk mail jeg, fikk 75%. Merkelig lotterikonsept, første gangen jeg har sett det.

25% her... WTF..

Det som er litt spennende er hva som skjer med DM poengene etter sammenslåingen... vil alt bli overført OW poeng for poeng?

25% her... WTF..

Det som er litt spennende er hva som skjer med DM poengene etter sammenslåingen... vil alt bli overført OW poeng for poeng?

Det er vel det som har skjedd med de store sammenslåingene vi har kjent til hittil (tenker da på BMI + BA, UA + CO, AF + KL osv)

Det er vel det som har skjedd med de store sammenslåingene vi har kjent til hittil (tenker da på BMI + BA, UA + CO, AF + KL osv)
... og vil f.eks 100k poeng gi noe spennende uttelling hos OW?

75% her med min konto, 25% med min fars (som ble opprettet et par måneder senere i tilfelle det kom "gift miles"-kampanje igjen). Min har vært brukt til å kjøpe miles et par ganger tidligere, min fars er ubrukt. Vet ikke om det kan si noe om logikken som ligger bak. Håper det stemmer at det er mer tilfeldig, og at det varierer fra dag til dag.

75% her med min konto, 25% med min fars (som ble opprettet et par måneder senere i tilfelle det kom "gift miles"-kampanje igjen). Min har vært brukt til å kjøpe miles et par ganger tidligere, min fars er ubrukt. Vet ikke om det kan si noe om logikken som ligger bak. Håper det stemmer at det er mer tilfeldig, og at det varierer fra dag til dag.

Jeg opprettet tre (familie)kontoer for et par mnd siden. En er brukt til å kjøpe miles i år, de andre ikke. Alle kontoer står på 25% i dag. Siden det i mailen er bilde av en slot-maskin er det vel kanskje bare å logge inn hver dag å sjekke?

Ellers, trenger kvalifisert råd fra dere erfarne DM-reisende: Gitt at alle 3 kontoer får tilgang til 100% kjøper jeg. Bør jeg da bruke "gift miles" fra de to andre kontoene slik at alle poeng er samlet på én konto? Tenker da på felles PNR-nr som er greit ift seating/schedule change.

Edit: Ringte like godt DM-kontoret i England. Siden sammenslåingen ikke er godkjent av den amerikanske regjeringen ennå, er det ingen begrensning på award-dato :D

Last edited:
Back