Helikopter
ScanFlyer Blue
Re: USAirways bonusprogram (del 3)
100% Bonus her, dette blir en tøff måned
100% Bonus her, dette blir en tøff måned
Ser på charten til AA at jeg trenger 105K i Biz og 140 i First til Asia 2.
Hvis jeg kjøper 100K nå og de siste 5000 fra AA, så får jeg en biz billett til ca 12.000.- + skatter.
Men man blir jo avhengig av enten BA eller AY får å komme seg ut i verden med OneWorld.
Er det noen som vet hvor mye Fuelchargen blir med BA til London?
Hadde ikke fått mailen da, men ser det nå. Satser på jackpot kjapt.Jeg opprettet tre (familie)kontoer for et par mnd siden. En er brukt til å kjøpe miles i år, de andre ikke. Alle kontoer står på 25% i dag. Siden det i mailen er bilde av en slot-maskin er det vel kanskje bare å logge inn hver dag å sjekke?
Må man ikke betale gebyr for å "gifte"? I så fall hadde jeg heller bare tatt det på ulike PNRs. Kommer du til en dyktig agent kan h*n belaste tre kontoer og likevel få det på én PNR.Ellers, trenger kvalifisert råd fra dere erfarne DM-reisende: Gitt at alle 3 kontoer får tilgang til 100% kjøper jeg. Bør jeg da bruke "gift miles" fra de to andre kontoene slik at alle poeng er samlet på én konto? Tenker da på felles PNR-nr som er greit ift seating/schedule change.
Har vært oppe både i denne tråden for ikke mange innlegg siden - selskaper slår sammen milene, men ikke regn med at uttakstabellen forblir den samme. Sjekk AAs uttakstabell for en indikasjon, og fueltilegg hos BA/AY ref. 5 poster opp.yaayyyh, fikk 100% her og. hvordan vil uttaket av usdm miles skje når us fusjonere med a&a egentlig? vil det si bråstopp for bonus reiser for folk med usdm miles, eller er det mulig å reise på 1world med usdm miles...? hmmm
25% til meg også. Har kjøpt en gang før.
En kompis som har kjøpt 8 ganger før på 3 år fikk 75%
En kollega som har kjøpt 1 gang før fikk 100%
Ikke lett å forstå hva som legges til grunn her.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.