Etter å ha lest side opp og ned i lang tid nå, tror jeg at jeg nærmer meg å finne en bookbar reise til våren. Dette forumet er ikke sunt for lommeboken!
BGO-FRA, LH C
FRA-ICN, OZ F
ICN-NRT, OZ/UA F (eller NH C). Destinasjon.
NRT-BKK, TG F. Stopover.
BKK-CDG, TG F (A380-suite)
CDG-FRA, LH C
FRA-BGO, LH C
Hvis jeg ikke får priset dette til 100k pga BKK-stopover, endrer jeg til ICN-stopover i stedet. BKK-CDG-FRA er valgt i stedet for BKK-FRA på grunn av mye bedre tilgjengelighet. Vil denne ruten være tillatt? Det er jo mange mer direkte alternativer (bl.a CPH-NRT, BKK-OSL, BKK-CPH osv, men ikke med F) - men jeg har ikke helt skjønt hvordan man regner ut MPM.
Setter pris på tilbakemeldinger og eventuelle forslag, jeg er åpen for andre rutevalg. Beijing, Shanghai, Singapore, Bali og mange andre steder hadde også vært spennende reisemål, men Tokyo virker så langt som det med best F-tilgjengelig for en tur som dette. Stedene jeg ikke får meg meg på denne turen får vel jeg utforske med transport bak i bussen.
Edit: Hva er best av Lufthansa og SAS på business i Europa? Har søkt uten å finne gode sammenligninger. Kan gå for CDG-CPH-BGO i stedet for via FRA, men er litt skeptisk pga turbulensen rundt SAS - er det US Airways' problem å ombooke meg hvis SAS skulle gå konkurs? I så fall hadde det jo vært kjekt å få prøvd begge produktene, flyr jo BGO-FRA på utreisen.