Ja, da er min tid kommet her på forumet. Lurer på litt forskjellige ting angående dette, og håper noen som besitter kompetanse kanskje kan hjelpe meg. Trivelig hadde det i det minste vært.
1. Som nevnt over; Kan man kjøpe 50 000 + 13 000 for å kunne oppnå poeng til first til usa/mex/caribbean?
2. Er poengene oppgitt i form av en vei, eller i form av tur/retur?
3. Noen andre tips som kan være hjelpfulle til en nybegynner som virkelig har fått sansen for både forumet, fly generelt og spesielt reising?
Hei,
Mulig dette er nevnt før, men jeg prøver?
Hvis en kjøper 50K av USAirways, når kan en da kjøpe 50K til?
Må en bruke poengene før en kan kjøpe en runde til? Eller er det kun ett kjøp for hver kampanje?
Noen som vet?
mvh
Klette
Og for aa legge til: US har gjort dette i aarevis. Jeg humpet frem og tilbake til og fra Europa i LH First to aar foer Flyprat oppdaget DM![]()
Så stille spørsmål etter at du har lest så godt du kan![]()
Takk for kjappe svar. Interessen er større enn kunnskapen, og jeg fyrer derfor på med noen nye spørsmål...
1. Med 100 000 poeng kan man komme seg til Asia på first, right?
2. Er det mulig å kombinere Asia og Afrika på en reise?
3. Si reiserute OSL - FRA - SIN - FRA - JNB - FRA - OSL, er det mulig?
4. Vinterferien, vil mulighetene være elendige for å få tak i billetter på first?
5. Hva kan da konsekvensene bli om vi får booket og det går rett vest?
Takk for kjappe svar. Interessen er større enn kunnskapen, og jeg fyrer derfor på med noen nye spørsmål...
1. Med 100 000 poeng kan man komme seg til Asia på first, right?
4. Vinterferien, vil mulighetene være elendige for å få tak i billetter på first?
5. Hva kan da konsekvensene bli om vi får booket og det går rett vest?
Hei!
Jeg ser på en rute til Hawaii. Jeg har brukt ANA Tools og kommet frem til følgende routing:
OSL - FRA - NRT - HNL
HNL - LAX - LHR - OSL
Det er ledig på Business Class på alle legger bortsett fra HNL - LAX. (Da blir det vel uansett å betale som det var Business Class mtp miles)
Hvordan kan jeg finne ut hvor mange miles denne turen trenger? Jeg har søkt for 2 personer hele veien.
Har tittet på US DM partner airlines chart. Tar jeg feil hvis jeg tror det blir slik?
Europa --> Nord Asia = 80.000
Nord Asia --> Hawaii = 90.000
Hawaii --> Europa = 100.000
Altså 540.000 miles for 2 personer?
Første gangen jeg prøver meg på dette her![]()
OSL - FRA - NRT - HNL
HNL - LAX - LHR - OSL
Hei!
Jeg ser på en rute til Hawaii. Jeg har brukt ANA Tools og kommet frem til følgende routing:
OSL - FRA - NRT - HNL
HNL - LAX - LHR - OSL
Det er ledig på Business Class på alle legger bortsett fra HNL - LAX. (Da blir det vel uansett å betale som det var Business Class mtp miles)
Hvordan kan jeg finne ut hvor mange miles denne turen trenger? Jeg har søkt for 2 personer hele veien.
Har tittet på US DM partner airlines chart. Tar jeg feil hvis jeg tror det blir slik?
Europa --> Nord Asia = 80.000
Nord Asia --> Hawaii = 90.000
Hawaii --> Europa = 100.000
Altså 540.000 miles for 2 personer?
Første gangen jeg prøver meg på dette her![]()
Tusen takk for svarOk, da skal jeg sjekke ut det ang "feil vei" til HNL. Var veldig vanskelig å finne ledig routing til HNL via mainland US.
Igjen, takker for svar!![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.