USAirways bonusprogram (del 3) (Star Alliance)

Re: USAirways bonusprogram (del 3)

Hmmm. Hvis jeg var deg, jeg hadde ikke endret noen ting på din tur. Du har nemlig blitt belastet 110.000 for en tur til South Pacific i First, når du burde ha blitt belastet 150.000. Dette er stor penger og en stor fordel. Ringer du igjen for å utføre noen endringer er det mer enn sannsynlig at den nye agent vil oppdage feilen og rette den.

ja ser den . Men har ett møte jeg burde vært på dagen før jeg skal hjem så er i en liten knipe der. Får se hva man får til

Jeg har forsøkt å finne ut hvordan jeg kan søke på slike ledige seter (via ANA), men klarer ikke helt å forstå hvordan dette gjøres. Finnes det en guide/howto på forumet til hvordan dette gjøres?

Jeg har forsøkt å finne ut hvordan jeg kan søke på slike ledige seter (via ANA), men klarer ikke helt å forstå hvordan dette gjøres. Finnes det en guide/howto på forumet til hvordan dette gjøres?

Denne guiden er bra:
http://www.flyertalk.com/forum/bmi-...-award-seats-ana-online-tool-masterclass.html

Men når det er sagt så har jeg dårlig erfaring med ANA tool i det siste.
Det er greit å bruke, men det er i beste fall tilfeldig om US ser de samme setene som ANA tool viser deg.
2 ganger på to forskjellige reiser har jeg brukt lang tid med ANA tool og begge gangene har jeg blitt like slukøret når jeg ringer til US og skal booke og US ikke ser noe som helst av det jeg har funnet.

Jeg kjøpte til slutt KVS og enten har jeg hatt flaks eller så er KVS mye nærmere virkeligheten enn det ANA viser, i forhold til det US ser.

Hmmm...jeg trodde KVS brukte ANA for å lete opp seter...? At det bare er en front end?

Tusen takk for svar! Awardtravelr.com virket jo særdeles brukervennlig, så om den fungerer på lik linje med andre verktøy er jo den helt super!!?

Hmmm...jeg trodde KVS brukte ANA for å lete opp seter...? At det bare er en front end?

Nei, det kan umulig stemme.
På DM turen jeg akkurat har booket har jeg fått greit demonstrert at disse to verktøyene viser forskjellig i alle fall med SQ.

Sjekket igjen nå på datoer i Juli for CPH-SIN med SQ sin direkterute og ANA viser tilgjengelighet i mens KVS viser at det ikke er tilgjengelighet.
Akkurat i dette tilfellet vet jeg fasiten i forhold til US og hva agentene ser, siden jeg som sagt akkurat har booket det. Og det er KVS som har 'rett'.

Så nei, disse to er ikke 1 til 1.

Jeg ble belastet for lite på min forrige booking. Måtte endre datoer og var redd de skulle reagere på miles uttaket, det gjorde de ikke :)

Noe har dukket opp så hadde vært en fordel å reist hjem uten stoppover i BKK.
Eneste premium sete jeg har funnet AKL/SYD/Asia-Europa den aktuelle dagen er om jeg beholder setet til BKK men så reiser med OZ i C til ICN og derfra til FRA i First. Da går jeg glipp av TG first lounge og spa i BKK men.
Men er dette å betrakte som backtracking? Blir i såfall også 9 segmenter men dette har de vel godkjent flere ganger

8123132519_230e7e8448_b.jpg

Kan ikke se noen problemer med den routingen, US Airways har godkjent rarere kombinasjoner enn det der. De kan nok ta deg på antall segmenter, men ja det vet man jo strengt ikke før man ringer.

Yes, har sett rarere routing enn det godkjent :D
Nivået på agentene er ekstremt forskjellig og noen må man faktisk forklare reglene. Men får man booket så får man booket.

Nesten blitt en liten hobby dette her å spille agent rullett :p

Virker som kjøping av DM miles med 100% bonus er targeted...? Fikk prøvde å kjøpe 50000 DM miles, men fikk ikke 100% bonus...

D'OH! Hvor lenge varer kjøpte DM miles egentlig? Et par - tre år?

Fick detta svaret på mail i september:

Miles either being posted to or redeemed from your Dividend Miles
account will keep your account active for 18 months from that activity date.

Står säkert på hemsidan någonstans också:)

Edit: kanske inte var riktigt rätt svar på din fråga men ändå relevant!

Last edited:

Jøss, det her må være rekord. De har vel kjørt promo i august, september og oktober også i november? Kanskje de gjør kampanjeprisene permanente etterhvert? :drunk:

Back