Hypern
ScanFlyer Rusty
Re: USAirways bonusprogram (del 3)
ANA Tool gir som sagt en pekepinn, hva US Airways ser og ikke ser er i utgangspunktet irrelevant. Og for C klasse ville jeg ikke ha brukt poengene på longhaul, F er naturligvis et mye bedre tilbud om det er tilgjengelig. Enkelte tilbud på feks QR dukker opp til den prisen på C. Man kan også ironisk nok samle poeng på US Airways på QR.
Alle 3 hos oss i familien fikk også tilbudsmailen med 100 % bonus denne gangen.
Men altså. Kommer jo fort opp i 12000 kroner med tax og avgifter, selv med 100 % bonus som er i tilbudet.
Er vel ikke akkurat noe super tilbud for C klasse mer, spesielt siden man ikke sanker poeng heller på flyvningene.
Men uansett så fant jeg noen billetter til BKK neste vår med Thai som så tilgjengelige ut i ANA tool i klasse I. Det var via Frankfurt.
Jeg ringte US og ville sjekke FØR jeg kjøper poeng. Og agenten jeg snakket med så faktisk ingen av setene jeg hadde funnet. Så da stemmer ikke alltid ANA tool mer heller tydeligvis.
Dette begynner å bli vanskelig synes jeg.
ANA Tool gir som sagt en pekepinn, hva US Airways ser og ikke ser er i utgangspunktet irrelevant. Og for C klasse ville jeg ikke ha brukt poengene på longhaul, F er naturligvis et mye bedre tilbud om det er tilgjengelig. Enkelte tilbud på feks QR dukker opp til den prisen på C. Man kan også ironisk nok samle poeng på US Airways på QR.