Et spørsmål:
Tillater US å booke USA - ASIA via Europa?
Ønsker bare å melde at USAirways har belastet feil beløp ved en endring på en av mine reservasjon.
I den reservasjon er vi 2 pers. selv om turen ble booket med 2 forskjellige DM kontoer. På tlf (ringte UK, ikke USA), fikk jeg besjked om at endring gebyr var 150$.
Jeg håpet at endringen skulle koste da 150$ x1 og ikke x2, men det ble ikke det. Istedenfor ble det 150 kr,- x2. Enda bedre, klager ikke. Har lest om dette her før, men var usikker om det var slik... Så dette var en bra overaskelse.
Det ble faktisk litt mindre enn dette siden i følge USAirways, skattene ble feil beregnet første gangen. Merkelig nok, endringen var å ha 2 nye segmenter til reservasjon, men alikevel, ble total beløpet billigere.
Ønsker bare å melde at USAirways har belastet feil beløp ved en endring på en av mine reservasjon.
I den reservasjon er vi 2 pers. selv om turen ble booket med 2 forskjellige DM kontoer. På tlf (ringte UK, ikke USA), fikk jeg besjked om at endring gebyr var 150$.
Jeg håpet at endringen skulle koste da 150$ x1 og ikke x2, men det ble ikke det. Istedenfor ble det 150 kr,- x2. Enda bedre, klager ikke. Har lest om dette her før, men var usikker om det var slik... Så dette var en bra overaskelse.
Det ble faktisk litt mindre enn dette siden i følge USAirways, skattene ble feil beregnet første gangen. Merkelig nok, endringen var å ha 2 nye segmenter til reservasjon, men alikevel, ble total beløpet billigere.
Når dere bare endrer ett segment eller to. Må US Air da kansellere hele turen, eller klarer de å bare bytte de segmentene det gjelder?
Takk, da satser jeg på noen bytter nærmere avgang. Har bare vært redd for at en kløne i DM skal klare å rote vekk hele turen i prosessen.
Jeg har som tidligere nevnt booket reisen under. Hvordan er mulighetene for å bytte ut OZ fra FRA til ICN med LH F et par uker før avreise, er det ikke da de åpner for US airways? Kan jeg få problemer når jeg ringer da den nåværende reisen ble belastet 10k mindre poeng enn det skulle, samt at reisen inneholder et par ulogiske stopp, ICN og SIN?
OSL-FRA LH861 C
FRA-ICN OZ542 F
ICN-HKG OZ721 C dest
HKG-SIN SQ859 C
SIN-BKK SQ974 C stopover
BKK-CDG TG930 F (A380)
CDG-OSL SK836 C
Jeg har prøvd å få tak i fly til ICN eller PVG med LH eller OZ og det er under 2 uker til.(20 juli) De sier det er ekstremt vanskelig å få ledighet til LH om sommeren.
hvor ofte pleier de egentlig å ha DM super sale?
ser jo at jeg var for sent ute.... IGJEN!!!! :-/
Titt og ofte....detgjelder å følge med + at det lønner seg å melde seg på nyhetsbrevene deres...![]()
Sitter selv og følger med på neste runde, selv om det er kraftig strammet inn på tilgjengelighet....![]()
Titt og ofte....detgjelder å følge med + at det lønner seg å melde seg på nyhetsbrevene deres...![]()
Sitter selv og følger med på neste runde, selv om det er kraftig strammet inn på tilgjengelighet....![]()
Finner ikke US seter som ligger på KVS eller ANA? Står jo 2 seter som ledig til PVG.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.