Re: USAirways bonusprogram (del 3)
Jeg har ikke noen dyp innsikt i blokkerings-problematikken, men om det er slik at det bare er USAir som blokkeres fra å "se" LH's F (all den tid seter er tilgjengelige hos UA/AC/LH/SK), så er det kanskje en sammenheng. (Ser på FlyerTalk at det motsatte også har forekommet– noen fikk seg LH F-tur i 380 booket hos USAir selv om setet ikke var synlig i ANA)
Jeg synes også at det ser ut som det er mindre og mindre seter ledige i både C og F så spørsmålet er vel hvor lenge USAirways kommer til å få lov til å selge poeng billig på denne måten. Jeg synes forøvrig at både SQ og LH burde åpne opp for kjøpe av seter i F og C. Det kunne gjerne ha kostet mer poeng for å fly SQ enn SK men det burde iallefall være tilgjengelig...men det er nå bare min mening ;-)
Jeg har ikke noen dyp innsikt i blokkerings-problematikken, men om det er slik at det bare er USAir som blokkeres fra å "se" LH's F (all den tid seter er tilgjengelige hos UA/AC/LH/SK), så er det kanskje en sammenheng. (Ser på FlyerTalk at det motsatte også har forekommet– noen fikk seg LH F-tur i 380 booket hos USAir selv om setet ikke var synlig i ANA)