Mulig å kjøpe miles igjen, men kun hvis du har US Airways kredittkort...
Mulig å kjøpe miles igjen, men kun hvis du har US Airways kredittkort...
Tror vel ikke det. De selger sikkert poeng for å ha litt profitt, og da trenger de oss også..:angry:
Så du unngikk 110.000 poeng grunnet du fikk BKK som stovover ?![]()
Så det er ting som tyder på tilgangen på F seter har blitt strupet kraftig igjen?
Jeg regner med å bli buet ut her, men selv om man gir opp å få det til på First det er vel fortsatt et godt tilbud for å få kjøpt en rundtur på business?
Hvor mye kommer en slik tur på totalt med poeng og gebyrer?Hadde en fin Bangkok-Haneda/Narita-LHR-Oslo-Cph-Phuket (Bangkok) tur i november/januar, strålende biz-opplevelser med Thai og ikke minst ANA, og en type routing jeg måtte ha betalt friskt for på vanlig vis, så mitt svar er høyt og rungende ja.
Da er vi igang med ny kampanje, man får 50% bonus om man kjøper miles dvs 50k+25k = 75k. Men man får også i tileggg 50% bonus om man registrerer seg gratis på points.com såvidt jeg har skjønt, men da først etter at kampanjeperioden er over 15 april. Virker som en noe mer tungvindt måte, men man får nå 100k for prisen av 50k tilslutt.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.