Har sett 90 min minimum om du holder deg innen terminal 1.
90min er minimum på cdg, US lar deg IKKE booke med mindre connection
Begynner å nærme meg 145000 eurobonuspoeng og tenkte jeg skulle ta en tur til Mexico i F med LH. Er det noe jeg bare kan glemme etter US sine stunts, og heller ta en tur dit i C for 110000?
Jeg har bestemt meg og utsette min Nord Korea tur til sommeren siden reisebyrået syntes det var best å søke visum når jeg hadde en studie eller jobbadresse.(jeg har ingen av delene nå...) Derfor har jeg heller lyst til å dra til ett varmt land i stedet, siden jeg kan endre min DM billett for 150 dollar. Problemet er nå at i perioden 10-20 februar(utreise) så finnes det ikke F seter hos LH til noen av de stedene jeg vill...Jeg har søkt på ICN, BKK, HKG,PVG og DEL. Jeg bruker KVS tool til å søke opp bonusseter men, finner ingen ting. Er det noen andre programer som er bedre på å finne ledighet en KVS tool?
hvor er det du har bekreftet reise til nå da, var ikke det PEK? da kunne du jo feks beholde den i F og legge til feks PEK SIN med sq de har 777-300er ihvertfall på noen avganger. evt pek til icn også videre til varmere strøk feks.
jeg ser også nå på continental.com at det er ledig
12 feb fra icn med OZ og LH, 13 feb med OZ, 11 feb med LH, og 10 med oz ....
Jeg hadde bare C med LH til PEK.
Jeg har funnet ledig F med Swiss til HK T/R og TIL BKK en veg. Er Swiss like bra som LH? Kan jeg gjøre ruten slik?
OSL-ZRH-BKK
BKK-HKG-ZRH-OSL.
Dette ser riktig ut. BKK kan være din stopover og HKG din destinasjon.
LX F er bra. Vanskelig å vurdere fordi dette er ganske subjektiv men folk pleier å si at LX gammel F (på A340) er bedre enn LH gammel F også kommer LX ny F (på A330) og LH ny F (ikke mange fly, sjekk First Class retrofit på Flyertalk).
Nei, ikke stop over, VIA![]()
Det jeg hadde tenkt hvar OSL-BKK med LX samt kansje legge til en legg ned til SIN. (SIN eller BKK er da destinasjonen) Returen går slik: SIN-HKG-ZRH-OSl.
Er det lov slik eller må jeg nøye meg med BKK som destinasjon?
Nei, ikke stop over, VIA![]()
Det jeg hadde tenkt hvar OSL-BKK med LX samt kansje legge til en legg ned til SIN. (SIN eller BKK er da destinasjonen) Returen går slik: SIN-HKG-ZRH-OSl.
Er det lov slik eller må jeg nøye meg med BKK som destinasjon?
Ser greit ut for meg hvis du har BKK som stopover og SIN som destinasjon, men husk at disse er i Sørøst-Asia som koster 10 000 poeng mer enn PEK som ligger i (Nord)Øst-Asia
Kjapt spm selv om det har vært oppe tidligere i tråden.
Jeg booket på søndag award-tur for to i mars. Poengene er trukket fra kontoene og begge bestillingene har fått seter på alle leg i O og I (ifølge DM-sidene), men fortsatt ingen billettnummer. Taxes og behandlingsgebyr har heller ikke blitt trukket eller reservert på kredittkortet. Avreise er i slutten av mars. Hvor lenge bør jeg evt vente før jeg ringer og ber om bekreftelsen på e-post?
Sånn da har jeg fått til den beste routingen
OSL-FRA C
FRA-NRT LH F på A380
Stoppover
NRT-BKK (destinasjon) TG: F
BKK-HKG F
HKG-ZRH F
ZRH-OSL C
Noen som har et tips til ett bra hotell i Tokyo?
Ser ut som du fick till det bra där
Hur långt fram i tid är flighten med LH till NRT? Innom 2veckor eller fick du plats längre fram?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.