Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Hei, akkurat det samme skjedde meg idag!
Fikk også en som det stod det på. Tidligere har det bare stått på LX-flightene mine, men nå stod det på alle. Ifølge LH og UA sine sider er flightene confirmed, så satser på at alt er OK.
Om Hypern ikke hadde problemer, håper jeg ingen andre får det heller. Er det forresten noen med innside info som vet hva det egentlig betyr? Skjønner jo at det står for control eller noe slikt, men det ligger sikkert noe mer taus info bak denne merknaden..
Vel, jeg får se 1.1.2012 hva som skjer!
Jeg bare ignorerte det da jeg allerede er sjekket inn for morgendagens flighter i C og F.
 God tur og kooos deg
  God tur og kooos deg  
 (kostet 4800 for øko hos AY)
 (kostet 4800 for øko hos AY) 
 Jeg hadde egentlig bestemt meg for å bruke Finnair på min tur til Kina, men så fant jeg ut til slutt, att DM tilbudet er bedre for meg.( kostet 3500 kr mer for bussines på a380 t/R). Jeg taper en del av biletten som jeg bestillte hos AY men fristelsen til å prøve a380 ble for stor(kostet 4800 for øko hos AY)
Hensikten med turen er å besøke Nord Korea i februar. Derfor har jeg bestilt fly til Kina.
Jeg har lest reglene men er usikker, derfor spør jeg
Har tenkt og legge til Ulaan Baatar om mulig en veg. til ULN kjøper jeg en envegs billet i tilegg som er noe billigere en T/R.
Jeg har tenkt meg en følgende open Jaw routing om den er lov:
OSL-FRA 11.feb
FRA-PEK 11.feb
ULN-PEK 21 feb (Stopover)
PEK-FRA 22 feb
FRA-OSL 22 feb
Hvorfor ikke fly osl - uln t/r ? osl fra pek uln pek fra osl.
Du sier stopover 21 februar, men det regnes ikke som stopover hvis det er under 24 timer.
 
  
  Det er dog en ulempe at det tar lang tid å booke disse turene på telefonen til USairways. Jeg brukte 36 minnuter denne gangen. På den forige DM turen jeg bestillte brukte jeg litt mer en TO timer på telefonen!!!
 Det er dog en ulempe at det tar lang tid å booke disse turene på telefonen til USairways. Jeg brukte 36 minnuter denne gangen. På den forige DM turen jeg bestillte brukte jeg litt mer en TO timer på telefonen!!!


 
 Fikk mail fra US Airways for noen dager siden og ringte dit i dag for å høre hva det gjaldt. Viste seg at Swiss hadde forandret avgangstiden på PEK-ZRH fra 11:20 til 06:45(!) OG byttet ut A333 med A343
Benyttet derfor sjansen til å booke om noen flighter og korte ned turen litt.
Synd det ikke ble noen ny LX F. Hadde gledet meg sykt til det... Noen som vet grunnen til flybyttet og hvilken rute som får A333 i stedet?
Om flytypen ble endra til Airbus 340 skyldes det vel høyere etterspørsel.
Fikk mail fra US Airways for noen dager siden og ringte dit i dag for å høre hva det gjaldt. Viste seg at Swiss hadde forandret avgangstiden på PEK-ZRH fra 11:20 til 06:45(!) OG byttet ut A333 med A343
Benyttet derfor sjansen til å booke om noen flighter og korte ned turen litt.
Synd det ikke ble noen ny LX F. Hadde gledet meg sykt til det... Noen som vet grunnen til flybyttet og hvilken rute som får A333 i stedet?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.
 
	