USAirways bonusprogram (del 3) (Star Alliance)

Re: USAirways bonusprogram (del 3)

Jeg trenger 150.000 miles for nest turen min (dvs, jet trenger å kjøpe nåværende tilbud 2 ganger for min F tur til Australia). Har noen en ide om hvordan kan jeg gjøre dette?

Det er dessverre ikke mulig å gi poengene denne gangen, så det var veldig dumt (spesielt i julesesongen!!); hadde egentlig tenkt å gi dem til meg selv...

På FT nevner de flere kontoer/korter men jeg har ikke helt fått med meg hvordan kan man overføre miles fra en Konto til en annen... Har dere det?

Ja, det skal man lige huske på. På Diners Danmark står der bla:

"Vær opmærksom på, at når du handler på internettet, så godkender du at beløbet trækkes på dit kort, mens købstransaktionen først gennemføres på et senere tidspunkt. Det er den dato, selve den økonomiske transaktion gennemføres, som er afgørende for pointtildelingen."

Da vi købte US-miles i sommer fik vi dobbelt Diners point ifm en kampagne. Vi købte en søndag og beløbet blev bogført samme dag.

He, he Dividend annonserer for MC med 25.000 poeng ved sign-up. Klikket det opp og søknaden er jo nesten ferdig utfylt. Kan aldri gå, det ?

Men for mange år siden var det lett. Fikk bl.a Bankamericard som var foreløperen til Visa.

I tillegg TWA kredittkort som jeg også brukte hos selskapet. Egentlig rart at de var så slepphente... Neida, betalte alle regninger ..:wow:

Trenge man ha med et fysisk kort fra USAirways for å fly bonusreiser?

Så jeg kan fylle opp Eurobonus kontoen min med poeng fra USAirways?

Hvordan skal du få til det? Fysisk kort har ingen ting med hverken opptjening eller uttak å gjøre. Du kan ikke tjene poeng på bonusturer fordi de bookes i klasser som har 0% opptjening. Du kan heller ikke overføre mil til SAS.

Hvordan skal du få til det? Fysisk kort har ingen ting med hverken opptjening eller uttak å gjøre. Du kan ikke tjene poeng på bonusturer fordi de bookes i klasser som har 0% opptjening. Du kan heller ikke overføre mil til SAS.

Måtte bare sjekke ;)
Da må jeg registrere meg hos USAirways for å handle litt poeng, har et mål å flakse en tur over dammen innen høsten (i C eller F).

Er det noen utløpsdato på poeng man kjøper hos US?

Takk for avklaring, dette er en ukjent verden for mange.

Er det noen utløpsdato på poeng man kjøper hos US?

Ja, sjekk vilkårene for medlemskapet (husker ikke). Og skal du booke, så kan det lønne seg å booke først og kjøpe etterpå så er du på den sikre siden. (Nevnt en del ganger tidligere, plutselig endrer de prislisten og så sitter du der med halv verdi)

Kan man booke for poeng man enda ikke har? Jeg fikk trukket poengene straks jeg betalte.

Vi bookede LH og fik klart og tydeligt besked på at bookingen ikke kunne sættes på vent og skulle udstedes og betales med det samme.

jeg fikk ikke engang tilbud om å betale med det samme, hun satt den på vent og ba meg å ringe tilbake og betale den siden.

Med andre ord varierer det fra agent til agent, som med mer eller mindre alt annet :rolleyes:

jeg fikk ikke engang tilbud om å betale med det samme, hun satt den på vent og ba meg å ringe tilbake og betale den siden.

Samme her. Måtte ringe tilbake innen 72 timer og bekrefte, ev. forandre, og bestillingen inneholdt også et par legs med SQ.

Back