USAirways bonusprogram (del 3) (Star Alliance)

Re: USAirways bonusprogram (del 3)

Har nettopp booket ICN-FRA med LH i juli for 2 pax. Var ikke noe problem.

Har nettopp booket ICN-FRA med LH i juli for 2 pax. Var ikke noe problem.
Hm da er det mulig KVS tool er feil. For får ikke opp noen tilgjengelighet på noen Lufthansa flighter i det hele tatt på F. Angrer nå nesten litt på at jeg ikke kjøpte poeng i september. Håper det dukker opp tilbud igjen i løpet av vårparten. Selv om prisen har økt noe så er det likevel langt rimeliger enn det man må betale for slike billetter.

Hm da er det mulig KVS tool er feil. For får ikke opp noen tilgjengelighet på noen Lufthansa flighter i det hele tatt på F. Angrer nå nesten litt på at jeg ikke kjøpte poeng i september. Håper det dukker opp tilbud igjen i løpet av vårparten. Selv om prisen har økt noe så er det likevel langt rimeliger enn det man må betale for slike billetter.

Spørs det, FRA - ICN i april var ikke noe problem for 2.

På siden det linkes til for poengkjøp kan man kjøpe opp til 50k, for 1750 USD.

Er det fortsatt 120k til south Pacific?

Kjøpe 40k for $1400 = 80k
Gifte 20k for $700 = 40k = 120k

First til Thailand for rundt nok 13000.

Er jo fortsatt penger å tjene, men ikke like lukrativt som før.

Er det fortsatt 120k til south Pacific?

Kjøpe 40k for $1400 = 80k
Gifte 20k for $700 = 40k = 120k

First til Thailand for rundt nok 13000.

Er jo fortsatt penger å tjene, men ikke like lukrativt som før.

Det er ingen bonus på gift, kun buy. Regnestykket blir derfor $1505 (Buy 40, Get 80) + $1505 (Buy 40) = $3010 inkl. 7,5 % tax recovery charge. Legger du til ca. $150 i skatter og avgifter er vi da på $3160, dvs. drøyt 18000 kroner.

Her er det vel best å kjøpe 40+40 nå, vente til neste tilbud om noen måneder, og da kjøpe de siste 20?

Det er ingen bonus på gift, kun buy. Regnestykket blir derfor $1505 (Buy 40, Get 80) + $1505 (Buy 40) = $3010 inkl. 7,5 % tax recovery charge. Legger du til ca. $150 i skatter og avgifter er vi da på $3160, dvs. drøyt 18000 kroner.

Hvis jeg kjøper 40 nå, så får jeg 40 i bonus. Kan ikke jeg gifte deg 80?

Last edited:

Får satse på 50+50.
Her ligger planene klare iallefall :D

Har søkt på ANA tool og funnet ledig 1.class mellom Zurich og HKG, men dama i tlf. på US Airways klarer ikke o booke annet enn C - class. Er det lagt inn sperrer her - f.eks er det kun mulig for M&M kunder??

Har søkt på ANA tool og funnet ledig 1.class mellom Zurich og HKG, men dama i tlf. på US Airways klarer ikke o booke annet enn C - class. Er det lagt inn sperrer her - f.eks er det kun mulig for M&M kunder??

Det du ser på ANA tool er det som er tilgjengelig for medlemmer i ANA Mileage Club, og det er ingen garanti for at f.eks. US Air Dividend Miles har samme tilgjengelighet.

3tflyer.. Hvor langt inn i framtiden er dette ??.. Litt interessent.. Prøver alltid selv noe som 9-10 mnd og lykkes vel alltid..

Enten så er det ikke tilgjengelig for US Airways eller så er bare agenten inkompetent og ikke klarer å finne frem. Prøv igjen med en annen agent så kanskje det går bra. Det er ofte helt utrolig hva agentrulletten kan gjøre.

Back