Finner mye ledig på http://beta.awardtravelr.com/ hvis det er for én person, blant annet OSL-BKK nesten hver dag. Hvis du er villig til å kjøpe 10 000 ekstra miles får du også First med TG via LHR eller MUC.Har 100K usmiles som jeg må få booket noe med før nyttår. Har søkt rundt men finner ikke noe ledig.
Ja det kan du. Du kan booke for hvem du vil, trenger ikke å reise selv heller. Må ikke være US medlem.
Noen som har opplevd lignende før?
Da kan det se ut som jeg skal gjøre min første (og siste) US Star* booking i midten av februar.
Det blir en enkel tur: OSL(-FRA)-BKK t/r alt med SK, LH og TG.
Jeg har nok poeng på min konto, men 100k stående på konens.
1) Kan jeg betale samme PNR fra to konti (gitt at summen fra begge dekker en hel reise)? Evt. splitt i to PNR?
2) Kan jeg holde en award på SK/LH/TG i lang nok tid til å kjøpe de siste 10k jeg mangler på for en F award fra konens konto?
Noen som vet om jeg får 30kg bagasje på C med Thai med award ticket fra US Airways? Husket bare at agenten sa de ikke kunne garantere at vi ikke måtte betale for bagasjen siden det var award ticket.
Noen som vet om jeg får 30kg bagasje på C med Thai med award ticket fra US Airways? Husket bare at agenten sa de ikke kunne garantere at vi ikke måtte betale for bagasjen siden det var award ticket.
Da kan det se ut som jeg skal gjøre min første (og siste) US Star* booking i midten av februar.
Det blir en enkel tur: OSL(-FRA)-BKK t/r alt med SK, LH og TG.
Jeg har nok poeng på min konto, men 100k stående på konens.
1) Kan jeg betale samme PNR fra to konti (gitt at summen fra begge dekker en hel reise)? Evt. splitt i to PNR?
2) Kan jeg holde en award på SK/LH/TG i lang nok tid til å kjøpe de siste 10k jeg mangler på for en F award fra konens konto?
Jeg har prøvd å betale en billett med flere kontoer, men det har ikke vært mulig de gangene jeg har prøvd. Jeg har derimot fått en agent til å sette sammen separate billetter på en PNR. Mange sier det ikke går, men det gjør det. Mulig jeg var heldig med agenten.
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.