USA-visum, ESTA m.m. (2011-2025)

Det vil vel ikke gjelde den søknaden jeg har der inne nå? Det er vært mye rot der i min søknad. :(

Esta er blitt 40 $ Det står 250 $ i artikkelen

Det vil vel ikke gjelde den søknaden jeg har der inne nå? Det er vært mye rot der i min søknad. :(

Esta er blitt 40 $ Det står 250 $ i artikkelen
Esta påvirkes ikke kun visum. Det kommer i tillegg til de 160 dollar man allerde må betale for visum.

Sent from my SM-S921B using Tapatalk

Det er 185 $ for visum nå. Det er det jeg betalte.

Jeg fikk ved en feil innvilget IWP å sendte derfor pass til ambasaden. De reqeust et intervju og så fikk jeg hastetime for dagen etterpå at de avbestillte den da de mente jeg ikke hadde fyllt ut en D160. LOL. My rot. Det har jeg å den er hos dem samt nummeret sto på avtalebekreftelsen deres. Nå ser det mørkt ut for transatlantisk crusie.

ESTA er godt opp til 40$ Se tidligere post.

Jaha, er dette bekreftet å ha trådd i kraft? Står fortsatt $21 på cbp.gov men gidder ikke teste da jeg har et år igjen.

Godt mulig jeg var for ivrig med å stole på andre som har vært litt for ivrige. Har også ett år igjen, så ikke testa selv.

Da har jeg også vært innom Ambassaden. Nå er det kun run the prints som gjenstår før de trykker visum :) jeg slapp avgiften på 250$.

Back